Recenzie (518)
Whiplash (2014)
Wau
Votrelec vs. Predátor (2004)
Tento film má moje srdce...
Láska nebeská (2003)
Jo, bylo to fajn...
Zaklínač - Série 2 (2021) (séria)
První série byla lepší.
Zaklínač - Voleth Meir (2021) (epizóda)
Stáří kámoši jsou zpět.
Fantastické zvery: Grindelwaldove zločiny (2018)
4 hvězdy za Bradavice.
Mariňák 2 (2014)
Spokojenost.
Vojak 3: Obkľúčenie (2016) (TV film)
Horší než dvojka.
Polda - Poklad (2021) (epizóda)
Za ten konec. Dávám pět hvězd.
Brána 7 (2020) (seriál)
Seriál se pohybuje na hranici mezi třemi a čtyřmi hvězdami.