Obľúbené seriály (10)
Xena (1995)
Andromeda (2000)
Neviděla jsem moc sci-fi seriálů či filmu takže to nemůžu posuzovat moc s ostatními ale mě to rozhodně natchlo. Tenhle seriál jsem si zamilovala. Žádný díl mě nenudil, naopak měli zajímavou zápletku a dost akce, velice sympatičtí herci, krásní chlapy, autentické prostředí a postavy. Pro mě výborný seriál.
Sex v meste (1998)
Veronika Marsová (2004)
Sherlock (2010)
Misfits: Zmetci (2009)
Robin Hood (2006)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Ninjago – Nindžova cesta (2011)
Tenhle seriál mě opravdu nadchnul! Má to děj, akci a napětí. Je to vtipné a sem tam to má parodující narážky na jiné filmy a seriály. Nechybí tomu ani dramatická složka, a zajímavé vztahové zápletky. Na to že je to jen pro děti, je tenhle seriál opravdu úžasný. V poslední řadě to má moc pěknou hudbu a to zejména v posledních dvou sériích.