Recenzie (20)
Tiesňová linka (2013)
Jeden z mála filmov, ktoré ma po celú dobu sledovania udržali v napätí a očakávaní. Podobne ako film Kapitán Philips a 96 hodín. Nápad filmu sa mi hrozne páčil a nebolo tam nič, čo by mi vadilo alebo ma nebavilo, poprípade obťažovalo. Vedela som sa do toho fakt vžiť a to dokáže nie každý film. Koniec filmu takisto nebol prehnaný a prebehol veľmi uspokojivo pre každého. Odporúčam pozrieť všetkým fanúšikom napínavých filmov.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Neočakávala som, že po Pánovi Prsteňov ma ešte niečo tak moc strhne do deja a prekvapí úžasnou hudbou. Navyše 3D efekty to dokonale doplnili a v jednom z mála filmov mi prišli ako jeho dokonalou súčasťou. Vynikajúco zakomponovaný humor aj vážnosť. Za celé tri hodiny som sa od filmu a deja ani len neodtrhla. Výborný film, ktorý ma nielen potešil, ale aj prekvapil ! 5*
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
Tak pri tomto filme som sa hodne pobavila :) Dobré efekty, ktoré ma ohromili. Už začiatok ma zaujal a tým pokračoval úspešne celý film. Náhle skoky do deja a rozhovory boli super :) pre mna 85%. Fakt film na pobavenie a nenudí ani len na okamih.
Návrat Temného rytiera (2012)
Výborný film, no pre mňa bol dej hrozne nahustený a tým vo mne vyvolával chaos a unáhlenosť. Hudba a efekty úžasné, no na predchádzajúce časti sa táto moc nechytá. Boli to tri hodiny chaosu,a preto boli hodne vyčerpávajúce a navyše posledná pol hodina filmu ma úplne zarazila. Od Nolana som čakala torchu viac. Pre mňa 85%, no jednoznačne odporúčam pozrieť, pretože aj napriek tomu všetkému je to jeden z naj. filmov tohto roka :)
Zabudnuté manželky (2006) (TV film)
Celkom dobrý, jednoduchý film typický pre ženy na sprijemnenie dňa s očarujúcim hercom. Zaujímavý nápad na film, no pre mňa bohužial iba 40%
Šéfe, som v tom! (2009)
Pekný film na osamelé večere pre dievčatá. Síce typický romantický príbeh s mnoho klišé, ale pobavil ma jednoduchý humor, nápad a hlavne dobrá herečka Lindsay Lohan na tento žáner filmov. 70%
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
Pre mňa fantasy film ako stvorený a ako jeden z mála filmov, kde som celý príbeh prežívala naplno s hrecami. Krásne natočené a vidno, že sa na filme dlho pracovalo, a že to nie je len ďalší na rýchlo natočený film. Je to proste príbeh, ktroý nemá obdobu a neostane zabudnutý. Pre mňa 100% film ako aj kniha.
96 hodín (2008)
Je to príbeh, ktorý sa môže odohrať v živote každého z nás, a práve preto ma tak neuveriteľne oslovil. Liam Neeson bol do tejto role ako stvorený- drsňák s dobrým srdcom. Filmov, kde som napätá neustále ako v tomto, som veľa nezažila, a preto 95%.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Od kedy mi priateľ odporúčil čítať Stephena Kinga som si obľúbila celú jeho tvorbu, a preto odporúčam nielen pozrieť si film, ale aj prečítať jeho knihu. Nápad na film naprosto výborný a obsadenie dobrými hercami taktiež. Máloktorý film z väzeňského prostredia ma natoľko očaril a pôsobil tak vierohodne, ako tento. Pre mňa 100%
Doba ľadová 3 (2009)
Už trošku slabšie pokračovanie 1 a 2 ,no stále zábavné na večerné posedenie ako rodinný film. Najlepšou a najvtipnejšou časťou stále ostáva príbeh o šabľozubej veveričke.