Obľúbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Môžem si ho pozrieť xkrát, no vždy to bude pre mňa dokonalý film s úžasným hercom Tom Hanksom v hlavnej roli. Je to film, kde som sa naprosto vžila do hlavného hrdinu a tešila sa z každej jednej veci. Jeho jednoduchý život, jediná láska a naivita ma úplne strhla. Vždy, keď vidím niekoho utekať mám chuť zakričať:„ bež Forreste, bež” ! Proste zážitok na celý život.
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
Pre mňa fantasy film ako stvorený a ako jeden z mála filmov, kde som celý príbeh prežívala naplno s hrecami. Krásne natočené a vidno, že sa na filme dlho pracovalo, a že to nie je len ďalší na rýchlo natočený film. Je to proste príbeh, ktroý nemá obdobu a neostane zabudnutý. Pre mňa 100% film ako aj kniha.
Drive (2011)
Pre mňa úžasný film s dokonalým príbehom a prevedním. Hlavný hrdina Ryan Goslling ma ihned na začiatku očaril a hudba tomu ešte pridala grády. Bola tam láska, napätie, smútok - všetko, čo od filmu očakávam. Hodnotím 100%! Odporúčam pozrieť.
Počiatok (2010)
Posledný Mohykán (1992)
Film môjho dectva. Úžasný príbeh o láske a bojoch v satršom období sprevádzaný najlepším soundtrackom, aký som doposiaľ vo filme počula. Dokonale vykresľuje atmosféru a drží človeka v napätí. Čas beží a moje nadšenie pri opakovanom pozeraní z filmu neupadá. Bez ohľadu na to či človek westerny nemá rád, by mal tento film vidieť!!
Avatar (2009)
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Od kedy mi priateľ odporúčil čítať Stephena Kinga som si obľúbila celú jeho tvorbu, a preto odporúčam nielen pozrieť si film, ale aj prečítať jeho knihu. Nápad na film naprosto výborný a obsadenie dobrými hercami taktiež. Máloktorý film z väzeňského prostredia ma natoľko očaril a pôsobil tak vierohodne, ako tento. Pre mňa 100%