Recenzie (1 030)
Operácia Dunaj (2009)
Skvěle obsazený průměr, který dojíždí na naši nezaujatost polskými pasážemi... Česká povaha vykreslená s drsnou přesností, až z toho trochu mrazí... Kdyby to nechali na Menzlovi, vytřískali by z toho jistě víc...
Ako vycvičiť draka 2 (2014)
Bezzubka je prostě holka! Nevím, proč mu furt říká bráško :-) Jinak všechno jak má být - padouch přidávající se na stranu dobra, padouch velezloun a hrdina/nehrdina, kterej všechny zachrání... není to přehnaně vtipné, občas to dojme... Já jsem byla spokojená.
Milý John (2010)
americký líbivý doják na první dobrou... Prosté a pořád stejné...
Rock of Ages (2012)
Já vím... Ale tohle hodnotím jen a pouze srdcem...
Lásky Don Jona (2013)
Něco na tom Josephovi je :) Nejen, že si to napsal, zahrál, zrežíroval, ale přizval si k tomu Scarlett a nám ženám vrátil sebevědomí, protože z ní udělal takovou krávu, že jí mám hned o něco radši a aby toho nebylo málo, přizval si i Julianne, kterou z nějakýho důvodu (dobře, z milionu očividných důvodů - Single man, Kids are all right...) milujete... Chceme víc!!!
Let’s Dance: Revolution (2012)
Hezcí lidé, kteří umí tančit a mají originální nápady a efekty se sešli, upatlali z toho rádoby film, kde je "zápletka" jen aby se neřeklo a vy i říkáte, že jsou až moc hezcí a moc efektní a nadáváte si, že když jste byli mladí nevěnovali jste se tanci... :)
Kde bydlí štěstí (1987) (TV film)
Kde bydlí štěstí by chtěl vědět každý, ale e každý ho hledá správně :)
Zajtra nehráme! (2006)
Upřímně jsem čekala něco úplně jiného a možná víc, na druhou stranu je to milé a neškodné a má to Meryl :)
Cashback (2006)
Když se nad tím filmem zamyslím zpětně vybaví se mi pár dobrých momentů, ale převyprávět ho od začátku do konce nesvedu... Což ho nemilosrdně posílá do průměru... Snad lehce milejšího a vtipnějšího, ale i tak - průměru...
Cashback (2004)
Celovečerák je dobrej, ale tohle v sobě má trochu víc kouzla...