Posledné recenzie (8)
Strážcovia galaxie 3 (2023)
Bylo to pro mě překvapením a ne nepříjemným. Musím říct, že jsem nečekala i vážnější stránku. Já se bavila a když film skončil, přesto ve mě zanechal stopu a proto tak vysoké hodnocení. Emočně to bylo pro mě vcelku vyvážené. Spíš pro mě jsou emočně nevyvážené některé komentáře tady, ale jak se říká 100 lidí, 100 chutí.
Zaklínač (2019) (seriál)
První sérii mám shlédlou. Nejdříve jsem byla zmatená, ale jako komplex mi to posléze dávalo smysl. Prostě jsem musela vidět tu sérii celou. Nicméně se mi seriál začal velmi líbit a to tak, že jsem si našla čas přečíst si i knihy a v podstatě nemám námitky se zpracováním a budu se těšit na další a další serie. Pravděpodobně to teď bude v postatě v lepší lince, i když v knize se odebírají dost často k vyprávění jednotlivých postav. Potěšila mě dokonce i hudba. Přeji,aby seriál zachoval tvář a nesešel z cesty jako například Hra o trůny.
Bohemian Rhapsody (2018)
Včera jsem na filmu byla se svou mámou. Ona sama o kapele ví hodně,ale rozhodně byla nadšená, tak jako já, možná i víc. Nebudu zde psát dlouhé dalekorozsáhlé a zbytečně vyslovíčkařené komentáře s nenápadnými spoilery, jako spousta pisatelů. Nemám to za potřebí, nejsem až takový posér. Koukám na spoustu filmů,ale tento ve mně nechal vážně stopu. Ač je tam pár nesrovnalostí,musím velmi pochválit Ramiho Maleka, jak se s rolí sžil. Možná je to tím, že jsem ho viděla jen ve vedlejších rolích,ale tady mě velmi mile překvapil. Celkový dojem z filmu je proto dílo mistra o mistrovi, vzhledem k Frediemu, který svým způsobem sám sebe prezentoval vždy jako umělecké dílo :)