Posledné recenzie (79)
Rocky IV (1985)
Jako malej jsem tenhle díl hltal a považoval ho za nejlepší a ani jako podstatně větší a starší jsem tenhle názor nezměnil. Jasně že už si ted uvědomuju, jakej přitroublej podtext tenhle díl má a na čem je postavenej, ale na druhou stranu je zde všechno to, co člověk od Rockyho čeká. Tzn. super soundtrack, záběry z tréninku (v tomto díle jednoznačně nejlepší trénink v drsný sibiřský lokalitě) a pak samozřejmě samotný zápas, který je sestříhán velmi dobře a důvěryhodně. Samotný film má spád, Rocky už zde není tím intelektuálním omezencem, na kterého si hrál především v jedničce. Adriana nám tu také rozkvetla a Pauly jako vždy bezchybnej.
Predátor 2 (1990)
Oproti kultovní jednotce to ztratilo prakticky všechno. Především pak originalitu a partičku nabouchanejch a drsnejch chlápků, jejichž charizma na stupnici od 1-10 atakovalo číslo 11. Danny se sice snažil, jak mohl, ale bojoval s větrnými mlýny. I tak je to ale stále docela koukatelná věc, která ještě nevyznívá tak fraškoidně jako její pokračovatelé.
Teória tigra (2016)
Nestává se mi to často, ale musím říct, že v tomhle případě je film lepší traileru. Je to opravdu milej film o mužích, kteří se zlobí a všechno v nich tak nějak uzrává až prostě musí vypnout a utéct. Herecké výkony všech byly vynikající. Mile mě překvapil i Kohák, ačkoliv ho jinak příliš nemusím. Humorná stránka filmu byla příjemně nenucená a přirozená. Určitě jeden z těch nejlepších českých filmů posledních let.