Recenzie (4 592)
Miesto zločinu Ostrava - Z ničoho nič (2020) (epizóda)
Dnešní případ byl pěkný, zajímavý, potěšilo mě obsazení Oldřicha Vlacha. Přehlédl jsem i komickou vložku s místními Romales, ale neseděl mi věk pachatele a to, že ke konci urychlovali policisté řešení případu nezákonným postupem. Když se neštěkají chlapi s ženou, začala i kriminálka fungovat lépe,
Pod zemou (2014)
Klaustrofobická žánrovka v atraktivním prostředí, akční od začátku do konce. Dokonce místy až ve stylu počítačové hry. Sice jsem se bál holky Indiany a dalšího handycam filmu, ale nakonec jsem se dobře bavil. Některé postavy se sice vynořily a opět zmizely bez návaznosti na děj, ale po většinu času jsem si užíval horrorovou jízdu katakombami a chodbami. Pěkně vymyšlené a natočené, byť z otřepaného námětu
Smrtící nymfa (2014)
Kde se v takovém filmu bere Franco Nero? No, i jiné legendy si někdy neodpustí úlet. Film má každopádně světlejší chvilky, ale jinak je to šmíra. Natahovaný děj, halda hluchých míst, kdy všichni jen tak koukají. A navíc už je zábavné jak Boban a spol. utíkají před více než 70ti letým námořníkem. Ale nymfu a vůbec holky mají jihoslované pěkné.
Cez prsty (2019)
Sportovní tematika není zrovna můj šálek kávy, na druhou stranu byly mnohé obrázky hezké. Příběh měl hlavu a patu, byť občas se vyvíjel trošku kostrbatě. Ale táhl ho pouze výborný Langmajer, děvčata se chovala občas hloupě a spíše sekundovala. Některé vtipy byly povedené a upřímně jsem se zasmál. Navíc kvituji, že mistrovství se konalo v Ostravě, nikoli u moře, kam mají filmaři tendenci jezdit makat kvůli dvěma záběrům. Tři a půl a klidně někdy znovu.
Slnečná - Rozprávková babička (2020) (epizóda)
Tak je to potvrzené, je to láska! Končí sázka, jde se na romantiku. Dnes sice bez ducha a tajně vyslechnutého hovoru, zato se zlou babičkou a OSPODem. Tvůrcům se posledně líbilo bloudění na kole, tak si jej dnes zopakovali. Jinak už víceméně erpéčka, s testy DNA a řešením kdo s kým.
Náhla smrť (1995)
Tak nudný akční film by člověk pohledal.
Zaklínač - Začátek konce (2019) (epizóda)
Tak jsme vyzkoušeli první díl kultovní série. Knihu neznáme, takže jsme se ztráceli v množství postav, přeskakujícího děje, propletence vztahů a intrik. Některé scény byly pěkné, ovšem celek mě za srdce nechytil. Nemám moc chuť pokračovat.
Poldové a nemluvně - Dort (2020) (epizóda)
Čím méně nemluvněte, tím pro seriál lépe. Nevidím v jeho účinkování přínos. Dnešní případ byl zajímavý jak svým vývojem, tak rozuzlením. Ovšem nadávající amazonka a rozverná rušivá hudba dobrý dojem kazily.
Prázdniny - Lišák sa vracia (2019) (epizóda)
Náhodou jsem zhlédl tento díl, kdy mě zaujal příchod Pavla Lišky. Děti se na něj těšily, já jsem čekal také humor a akci, ale to, jak se jim věnoval/nevěnoval vyznělo spíše trapně. Rituál byl šaškárna, stejně jako skládání sena nebo rybářské rádoby závody. Navíc vstupy ze světa žen jsou úplně o ničem. Dost velká nuda.
Terminátor: Temný osud (2019)
Těžká nostalgie a moje srdcová záležitost. Kvituji návrat Sarah a starého dobrého robota. Arnoldův Terminátor už je více člověkem, ale pořád je to on. Bohužel se objeví jen v asi polovině filmu. Jinak je film už trochu řídká polévka, ovšem co je ještě vymyslet nového. Efekty byly pěkné, nový protivník opět trochu inovován. Holky válcují kluky a říkal jsem si, proč Mexiko - heuréka, konec dvojky. Vtip a nadhled nechybí, včetně srdceryvných scén na konci. Ale hezky do sebe vše zapadne.