Recenzie (38)
Borci z Blue Mountain State (2010) (seriál)
Základem pro prvotřídní zábavu je před spuštěním vypnout mozek. Pak si můžete pořádně vychutnat tento, svým způsobem, sci-fi seriál ukazující nám neexistující prostředí vysokých škol v USA. Já se bavil královsky při prvním zhlédnutí a stejně jsem se bavil i při zhlédnutí pátém. No a samozřejmě bezkonkurenčním favoritem je kapitán týmu, jediný a jedinečný (doslova), Kevin ''Thad'' Castle.
Svet podľa Prota (2001)
Nakonec Prot svého přítele zachránil, alespoň jeho schránku. Neuvěřitelně silný a hluboký film. Tak jako v Pulp Fictionu lítá jedna hláška za druhou, tak tento film nám přinesl také spoustu hlášek, životních mouder, nad kterými by se mělo opravdu přemýšlet. Bez mrknutí oka 100%.
Sedm statečných (1998) (seriál)
Nemůžu se oprostit od porovnání s filmem. Mám dojem, že bez geniálního filmu by to u mě bylo mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami, ale film existuje, viděl jsem jej a nemůžu jej přehlížet.
Thanks, Smokey! (2011)
Jedna hvězdička za příběh a nápad. Dvě a půl hvězdy za holky a jedna a půl hvězdy za smrtící soundtrack.
Agentky D.E.B.S. (2004)
Odpad, není o čem, ale za určité scény s Jordanou aspoň tu jednu hvězdičku dát prostě musím.
V mene otca (1993)
Stačily by mi jen dva prsty, abych dokázal spočítat filmy, které mě neuvěřitelně vtáhly do děje. Cítil jsem společně s hlavním hrdinou všechen ten vztek, bezmoc, prázdno, zoufalství a ke konci i naději. Neuvěřitelně silný příběh s jako vždy fenomenálním Daniel Day-Lewisem. Je to zcela výjimečné dílo, které si ale už nejspíše nikdy znovu nepustím. Nerad bych tu směsici negativních emocí prožil znovu.
Max Payne (2008)
Pro mě osobně jde o největší zklamání s ohledem na očekávání. Max Payne mě provázel celé počítačové dětství a oni z něj udělají ,,tohle''? Takový potenciál to mělo!!!
Rýchlo a zbesilo 6 (2013)
Podle mých výpočtů měla runway v závěrečné scéně minimálně 37km, což je o 22km více, než má nejdelší runway na světě, což musíte uznat, je boží! Když upustím od absurdna, tak mě to dokázalo maximálně vtáhnout do děje a za tu chemii mezi herci a to poslání zkrátka nemůžu jinak, než dát pět hvězd.
Disaster Movie (2008)
Dávám odpad za to, protože to byl opravdu odpad, ale on to byl záměr, takže svým způsobem jde o skvělé dílo!
Hon (2012)
...ta bezmoc!