Recenzie (193)
Zombieland: Rana istoty (2019)
až na scénku s ohňostrojem, kde tam banda anti-zombíků stojí a užívají si pohodu jakoby nic, dobré
Boku no Hero Academia (2016) (seriál)
moc se mi nelíbí jak všichni mluví jenom o tom jak je to shōnen, podle mě to není vůbec žánr a nijak relevantní o čem se tam vlastně jedná .. první série dobrá, pak už mi to přišlo klišé a nudné .. v každé epizodě několikrát připomínáli že Pepa je Pepa a co umí vždy když byl na obrazovce .. ve třetí to připomínali ještě častěji a od třetí je šílená rekapitulace .. 4 minuty intro a outro a z 23 minutového dílu máte pomalu jenom 10
Star Wars: Vzostup Skywalkera (2019)
ach jo .. takové klišé .. zničit nepřítele tím, že zničíte královnu, v tomhle případě anténu .. wtf ..
Leví kráľ (2019)
na 2019 grafika a zpěv od Disney je to katastrofa .. hlavně nic nového
Godzilla (2014)
nejtrapnější na filmu je asi to, jak se godzilla celá potopí do moře které ji je sotva po kontíky, moto do té samé vody střemhlav skočí šipku nebo že příšery mají přes 100 metrů ale nikdo je nevidí
Kong: Ostrov lebiek (2017)
mám rád obry, ale jako v každém záběru má jinou velikost .. někdy 20m, někdy 50 a někdy 100 .. což je dost otravné
Blíženec (2019)
hehe .. "he may have been your father boy, but he wasnt your daddy" :))
Rambo: Posledná krv (2019)
Takový standard, ale jako co se mi na tom nejvíc líbilo, že se ve filmu řeší téma "pokrevní rodina není nutně rodina" .. což je dneska šílené téma .. navíc .. Rambo, 37 let .. suck it Marvel :)
Kono jo no hate de koi o utau šódžo yu-no (2019) (seriál)
horší kopie RE:ZERO .. hrdina sice neumírá, vrací se v čase, ale i když už 100x zažije jedno a to samé, pořád u toho fňuká jak malá holka .. vtipy nic moc, logika nic moc a z isekai toho moc nečekejte, je to spíš ke konci, nic moc se tam neřeší .. navíc do dalšího světa šel zachránit umírající kamarádku, ale místo toho si tam našel holku, udělal si dítě a na x let se na ni vyprdl .. navíc se ještě nechá zmlátit, ukrást si stroj času .. ach můj bože ..
Dr. Stone (2019) (seriál)
Koukám na to v AJ, až na pár blbostí, jako třeba "10 miliard %" nebo "to mnou nepohlo ani 1mm" nebo "otočil názor o 190°" tak to není špatný seriál ..