Recenzie (178)
Veľké malé klamstvá (2017) (seriál)
Zatím to teda hodnotit nebudu, ať tomu zbytečně nesnížím skóre , jsem teprve u třetího dílu ..... a popravdě zatím , na to ze to má mít jen 7 dílu , mě to nejenže nijak nechytlo , ale mám z toho jen depresivní pocity a nějak absolutně nechápu chování postav ..... hrozné je to divné cele zatím 🤷🏻♀️
Thelma (2017)
Hm .... jako nic .... ticho, dlouhé a nudné .... uplně chápu proč to má zde takové hodnocení, takové patosy to zde tak většinou mají .... Film jsem pochopila, i myšlenku, není ani co nechápat, ale bohužel to nebylo takové terno, aby to předčilo tu dlouhou nudu .... a ticho :-)
Lucifer (2016) (seriál)
Jediná "kriminálka", která mě fakt baví :D
Tohle jsme my (2016) (seriál)
Nádherný sladkobolný seriál <3 I takové upuštění od všech těch GOT,vikingů aj. je potřeba :-))
Justice League (2017)
Film se na můj vkus bere moc vážně 🤔
Spomeň si (2015)
Konec brilantní ! 😱 a film tak nějak normální , ale konec na ten se vyplatí čekat 😊
Vikingovia (2013) (seriál)
Neuvěřitelně chytlavé .... a vůbec prostě všechni tam....a ta hudba<3 a Ragnar,žejo ... a Floki....:-D Nemužu se dočkat 5.serie :-)))
Múmia (2017)
proč zrovna tom cruise ? :-( zlé to je !
Spider-Man: Návrat domov (2017)
Jako dobrý, sranda, všecko bylo .... ale takový mimino? BUD jsem já starší, nebo je spidey mladší a mladší :-/
Mesto 44 (2014)
Jen depka film ....