Recenzie (169)
Únos (2006)
Pobavila jsem se :D
Michael Jackson: Black or White (1991) (hudobný videoklip)
Zvlášť ten konec klipu se mi moc líbí, "Is black, is white! Yeah yeah yeah!"
Cedulky (2008)
Krásný film, který se musí ocenit. Škoda jen, že není pokračování...ikdyž, to už by nemělo takové kouzlo že :).
Invention of Love (2010)
Nádherná hudba, to se musí nechat.
Nesmrteľní (2010) (seriál)
Literární dílo "Paní Bovaryová" (Gustav Flaubert) se dočkalo dokonalého moderního zpracování.
I Love You Phillip Morris (2009)
Musím uznat, že Jim Carrey, ztvárňující postavu "gaye první třídy", neměl absolutně chybu. Co se ale týče ztvárnění filmu jako takového, nepřišlo mi příliš zajímavé a už vůbec ne dramatické. Čekala jsem od toho jednuduše trochu víc.
Česko k neuvěření (2011) (relácia)
Je opravdu k neuvěření, čeho se člověk u nás může dožít, co vše nás potkalo a potkat může, kolik kuriozit život přináší.
Michael Jackson: Thriller (1983) (hudobný videoklip)
Tuhle klasiku musí znát snad úplně každý. Nezapomenutelný hit, při jehož zaznění si téměř každý pobrukuje a vybaví si choreografii zombieků.
Vrabci v hrsti (2011) (relácia)
Netuším, co touto spatlaninou chtěl autor říci...myslím, že TV prima nemusela být za každou cenu originální a klidně mohla zůstat u pořadů typu Jak se staví sen.
Fenomén (2008) (relácia)
Velmi zajímavé reportáže, ale k dokonalosti by to chtělo přidat na kvalitě zpracování, neboť např. rozostřená videa z youtube a nekvalitní fotografie k daným tématům apod. to dle mého názoru poněkud kazí. Ikdyž se jedná o amatérskou tvorbu, byla by škoda na tom více nezapracovat.