Recenzie (169)
Láska z Telerána (2010)
Vcelku pohodová romantická komedie, která neurazí, ale bohužel ani nenadchne. Pořádný děj to mělo až v druhé polovině, málem jsme se nedočkali. Herecké obsazení pro tento žánr bylo však skvělé.
Katy Perry: Last Friday Night (T.G.I.F.) (2011) (hudobný videoklip)
Katy Perry je nápaditá umělkyně, o které ještě určitě dlouho uslyšíme. Poslední dobou, jakoby post Madonny postupně klesal a konečně se tak objevují nové talenty popové hudby. K písničce - je to zkrátka hit! :)
Životní úklid (2011) (relácia)
A opět tu máme další reality show, inspirující se v zahraničí. Nevím proč, ale my zkrátka na reality talent nemáme. Ve většině případů, přesně jako je i tento, neurazí - nenadchne, většina z nás to (když už) ani nesleduje a má to jako kulisu při jiných činnostech...ale o tom by přece reality být neměla...nebo snad ano?
Rybí legendy Jakuba Vágnera (2011) (seriál)
Jsem ráda, že i u nás se najde dobrodružná povaha, která se neváhá podělit o svůj každodenní chleba v džunglích a pustinách celého světa. Úchvatné záběry lovů jeho vysněných ryb mě moc baví. Já tomu klukovi zkrátka fandím :).
Nákaza (2011)
Husí kůže již při prvních scénách, nevěřícné pohledy na rychlý spád děje, neustávající myšlenky na to, zda se něco takového opravdu může stát. Přesně tyto pocity ve mě vyvolal tento film. V kině jsem nezažila větší klid a upřímně, nečekala jsem, že Gwyneth Paltrow zemře hned v úvodu filmu a následně se objeví na pitevním stole. Opravdu na mě tvůrci filmu udělali dojem, už jen tím, jak skvěle to bylo natočeno.
Nadoraz (2010)
Pařba v Las Vegas byla extratřída, nicméně tento film si oproti němu nevede nijak výrazně hůř. Pobavila jsem se od začátku do úplného konce, a ikdyž děj neměl tak rychlý spád, mé hodnocení je 4,5*.
Ostrov stratených duší (2007)
Mám-li být upřímná, větší zhovadilost jsem v poslední době neviděla, čili tento film mou pozornost udržel sotva do poloviny a pochybuji, že by následující půlka mé hodnocení výrazně změnila.
To dáš! (2011) (relácia)
Další z reality show, inspirující se Amerikou. Pokud někdo sleduje Mtv, musí uznat, že české zpracování je jen velmi slabý odvar původní verze.
Jackass 3,5 (2011)
Tahle potřeštěná parta mě snad nepřestane překvapovat! Nejsem sice zastáncem sebepoškozování a podobných lidských hloupostí, ale jejich šíleným kouskům se nedá nezasmát. V opačném případě zatínám zuby a koukám skrz prsty.
Obecná škola (1991)
Klasika, na kterou se vždy ráda podívám, nezapomenutelné scény, u kterých se vždy směji, jako bych je právě viděla poprvé. Dle mého názoru, "špica" mezi českými filmy.