Recenzie (277)
The Ward (2010)
Až tak ma to nesklamalo, aj keď to už nie je Carpenter vo svojej koži.
Mačacie oko (1985)
Prvé dva príbehy a spomienky na prvé čítanie debutovej zbierky poviedok Stephena Kinga.
Hoď svišťom (2011) (seriál)
Tieto seriály si platí J & T; ak to ešte nikomu nedošlo, tak ide o skrytú reklamu na rezorty, v ktorých sa tie stupidity odohrávajú. Páni herci Maštalír a Vajda herecky klesli na absolútne dno, pretože akokoľvek je scenár zlý a v tomto prípade sa dá povedať, že zdegenerovaný, ich (ne)výkony sú naozaj zarážajúce.
Hostel (2005)
Zobrazenie Slovenska ma len pobavilo, nemá ma prečo urážať, ako mnohých, ktorí práve preto hodnotia film negatívne a nie kvôli tomu, že ide naozaj o odpad, kdekoľvek by sa odohrával, trebárs na Ukrajine či v Ugande.
Skrytá identita (2006)
Konečne krimitriler s veľkým ká. Dokonca mi v ňom neprekážali ani tie hollywoodske mená, pretože film nebol o ich pozérstve, ale hereckých schopnostiach.
Koža, v ktorej žijem (2011)
Almodóvar vo svojej koži.
Devínsky masaker (2011)
V rámci populárneho žánru hraný dokument s kriminálnou témou ide o slabší priemer. Pozitívne som vnímal vo filme, ako vyvracal rasistické výpovede niektorých známych samotného strelca, ktorí ho kládli do polohy dobrého a pracovitého chlapa samotára tyranizovaného neprispôsobivými susedmi, hoci v tom prostredí vôbec nežili. Ďalší susedia dali veci na správnu mieru, že jeho obeťami neboli žiadni grázli, ale v podstate obyčajní ľudia, chudobnejší, ale zjavne predsa len šťastnejší. Harman však bol rasista, tak ako niektorí preživší a vypovedajúci, bol to zakomplexovaný a závistlivý hajzel a zomrel tak, ako zomierajú zbabelci, svetu nebude chýbať. Preto ma náramne prekvapila tá rapová pesnička počas záverečných titulkov, akoby správanie strelca héroizovala. To považujem za závažný nedostatok svedčiaci o koncepčnej nevyzretosti tvorcov.
Rozorvané objatia (2009)
Typický film Pedra Almodóvara v štýle jeho deväťdesiatych rokov. Ale... niečo mi v ňom chýbalo. To bude tým, že sa mi zdal až príliš typický.
Ide len o sex (2011)
Vzťahy, vzťahy, vzťahy. Bleee... Ukričaný film.
Kovboji a votrelci (2011)
Science fiction a western? Dobrá kombinácia. Tu však len jednohubková trošku nudiaca zábavička.