Recenzie (806)
Inspektor Rebus (2000) (seriál)
Zatim ctyrka. Je i diky memu oblibenci, osklivymu, nosatymu Stottovi.
8 žien (2002)
Ozon neni mym favoritem, ale tohle natocil pro me. Elegantnich 8 jednicek na trhu i s rafinovane pridanou 9. Romy i kdyz jen na obrazku.
Rasputin (2011) (TV film)
Depardieu musel byt sjetej, jinak by to nemohl hrat dobrovolne.... a Fanny mu z kamaradstvi sekundovala
Zlodeji (2018)
Panu reziserovi se povedlo vodit me celou dobu za nos. Ted nebudu moci spat..
Krásna Junia (2008)
Nikdy nevíš celou pravdu, ani o tom, koho miluješ ....a tak jsem se rozhodla, že ten film budu milovat.
Kde se cesty kříží (2007)
....tam muzes narazit na lasku zivota, Cely Lelouch i s jeho tatemstvim.
Miesto akcie nemeniť! (1979) (seriál)
Ruský kriminalista Voloďa, se vším, co k němu patří plus Vysockij k tomu.
Iný muž, iná šanca (1977)
Jiny muz, jina zena, stejna pisnicka
Krávy (1992)
Bombička a láska na celý život. Krutá poetika, jak to jen Medem umí.
Hviezda (2002)
Jak jen to ti Rusaci delaj,,,,,ze jim to vsechno verim....