Recenzie (305)
Lost Highway (1997)
Lynch je rozprávkar a v rozprávkach dobro víťazí a zlo prehráva. Aj v tejto rozprávke zlo prehralo, otázka je, kto bol dobro? Žeby Mystery man?
Prekliaty ostrov (2010)
Scorsese je velky reziser, ale ja sa pri jeho filmoch priserne nudim a vacsinou ich ani nedopozeram. Cely som videl len New York, aj to hlavne kvoli hudbe. Aj Shutter Island som chcel po prvej polhodine vzdat , ale akosi som vydrzal, a dobre som spravil. Melodrama sa zmenila na Hitchcocka 21. storocia.
Week-End (1967)
Keby som bol vulgarny materialista, tak by som krical - do hajzlu, co s tím?! Ale kedze nie som vulgarny materialista, poviem iba - absolutne filmove potesenicko. Film velmi aktualny.
Fargo (1996)
Štylizovaný film a'la Hitchcock, ale nie schématický, tiež ako Hitchcock. Ale k Hitchcockovi tomu ešte štipka chýba.
Eyes Wide Shut - Spaľujúca vášeň (1999)
Antiafrodiziakum, ale aspon si Kubrick po natacani tohto filmu mohol povedat - byl jsem v žite. Posledná veta to zachránila.
Násilník (1976)
Jediny film s Drsnym Harrym, co som videl, a staci. Jedna hviezdicka za kulturnu vlozku z natacania porno.
Boot Hill (1969)
Tento film dost precenil priemerneho divaka westernov, ale mne sa pacil, lebo nie som priemerny divak westernov. Vtip je tu viac v strihu ako v bitkach.
Profesionál (1981)
ale hudba bola dobra
2001: Vesmírna odysea (1968)
Pri dokonalych Kubrickovych filmoch mam casto pocit, ze su az sterilne dokonale a nedokazem sa stotoznit s ludmi, lebo mi pripadaju nerealni. U Hala nemam tento problem, verim mu uplne.
Divokosť v srdci (1990)
David Lynch na motivy slovenskych prostonarodnych rozpravok o zlej carodejnici a Jankovi s Marienkou.