Recenzie (47)
Život (2017)
A pak že se nedá natočit znovu vetřelec! Ano Ridley Scott byl první, tomu nikdo nevezme, ale ne poslední kdo se s vetřelcem popasoval jako se slušnou akční a napínavou filmařinou. Mě se to líbilo a bavilo mě to! A ten konec, to byla pecka.
Veselé vánice (2022) (seriál)
Pustila jsem na netflixu s tim, že se trochu vánočně naladím. Na zkoušku jeden díl a nic jsem si od toho neslibovala. Nakonec jsem sjela celej seriál a tohle se vážně norům povedlo. Rozehrané postavy, ano je to vánoční slaďárna, místy celkem dost drsná, ale to už takový život bývá. Vzpomněla jsem si při to na Lásku nebeskou a tohle bude oprávněně hitem letošních vánoc 2022. A moje vánoční přání milý skřítku je, že bych chěla bejt taky bohatá namyšlená snobka ;) Merry Christmas.
Amadeus (1984)
Každý genius byl vždycky trochu i blázen a bohém a genius byl i Miloš Forman. Rozhodnout se jako český emigrant za totality točit Mozarta v Praze, to muselo být vskutku na tehdejší politické poměry hodně bláznivé rozhodnutí, které chtělo i velkou odvahu. Film naprosto úchvatný a geniální, který dodnes neztratil nic na svém kouzlu.
Valerian a mesto tisícich planét (2017)
WOOW tak tohle je parádní jízda od začátku až do konce. Nenudíte se ani chviličku. Je tam vtip, akce, nechybi to klasické hašteření mužský vs ženský element, tady to funguje naprosto přesvědčivě narozdíl od Pátého Elementu, kde to trochu skřípalo.Geniální propracované vymyšlené světy. Kam se na tohle všechno hrabe prvni Avatar. Tomu říkám kreativita, rejžo smekám kloubouk dolů a palec nahoru.
Prvý kontakt (2016)
Epesní kávička s mimozemšťany. Působivé sci-fi, který se mi vpilo do kůže jako inkoust. Dobrý tip na další kérku ;)
Okupace (2021)
Česká sonda do hlubin lidské duše a trochu česká soda, mrazivé, děsivé & pravdivé. Balšoj tyjátr to byl👍
Duna (2021)
Takhle dnes už kultovní scifi téměř zavátá pískem mě mile překvapila. Je to těžká a nesnadno uchopitelná předloha pro filmové zpracování.Uvidíme jaké bude pokračování. Největší překvapení a 4 hvězda za hudbu, Zimmer je prostě geniální.
Půlnoční mše (2021) (seriál)
Nejkrutější fanatická nuda, kterou jsem za svůj život viděla. Ty náboženský kecy o životě a smrti byly totálně vyčerpávající . Horor a teror pro mě byl tohle vůbec dokoukat do konce ani katarze žádná. Jdu si spravit chuť něčím výživnějším 😉
Work in Progress (2019) (seriál)
Celkově za 1. i 2. řadu i když to bylo chvilemi i pro mě někdy přehnaně neurotické a afektované, pořád tam pozitivně převažovala ta vtipnost a ta lidskost s jakou se všichni pereme každý den. Ta druhá řada mě bavila o trochu víc.
Zlatý podraz (2018)
Škoda, že ten uvnitř silný příběh zůstal jen hozeným míčem mimo koš. A ten hudebni paskvil se závěrečnýma titulkama? OMG 🙈🙈🙈