Recenzie (23)
Drive (2011)
Odpad roku 2011......
Klub bitkárov (1999)
20 minut víc jsem nezvládl.... Strašně nudné.....
Táto krajina nie je pre starých (2007)
Ten konec je doopravdy strašně uřízlý.......!!!!
Piráti z Karibiku: V neznámych vodách (2011)
Nejlepší z celé řady skvělé výkony herců a mnoho povedených gegů......... zábava
Hriešne blbý tanec (2008) (TV film)
Po deseti minutách rychle vypnout a za todle by se měli stydět urazit hříšný tanec je jak urazit Pana Prezidenta. Hnus!!!!!!!!!
Tri dni k slobode (2010)
Po dlouhé době jsem shlédl film kde nebyli části vůbec nudné ale příjemné. Příběh je skvěle natočen a napsán. Nemám co vytknout.
Skaza zámku Herm (2007)
Začátek filmu by velmi depresivní, ale druhá půle mě přesvědčila, že za 3* stojí.
Robin Hood (2010)
K dokonalosti něco chybí, ale krásný děj a skvělý příběh.
Zúbková víla (2010)
Příjemná komedie pro celou rodinu a za zkouknutí to stojí.
Nezabudni na mňa (2010)
Tenhle film je skvělý ten nádech ten příběh a také skvělý konec nevím co dodat.