Posledné recenzie (34)
Grindhouse: Planéta Teror (2007)
Nejsem hororový fanda, a ze začátku se mi chtělo fakt hodně zvracet, ale tento film byl vážně dobrý. Mělo to šťávu, bylo to vtipné a adrenalin naběhl i v bezpečí domova.
RED: Vo výslužbe a extrémne nebezpeční (2010)
S přítomností Morgana Freemana jsem fakt očekávala hodně a jsem zmatená. Pár scén vtipných, ale jinak nic moc nového a uchvacujícího. Zase si říkám, že snad to je nějaká parodie na akční filmy, ale nevím nevím. Plno nesmyslných náhod a kýčovité scény. Pro mě nic převratného, ale jinak docela příjemné.
Denník ľadovej princeznej (2005)
Jak Michelle tak Hayden jsou mi sympatické, škoda jen, že hrají v takových slabotách. Primitvní děj, očekávaný konec.