Recenzie (500)
James Bond: Casino Royale (2006)
4.5* musím to však vidět ještě jednou... na první shlídnutí se mi to nezdá jako pravý bond, ale spíše mi3 klonovany s Bourne identity/supremacy... a možná proto se mi to tak líbilo =)
Hard Boiled (1992)
Ve filmu je jedna z nejlepších akčních scén jaká je možna vidět... většina nynějších akčňáku má hodně co dohánět =) suppa (2006)
60 sekúnd (2000)
miluju auta =)
Po hlavě... do prdele (2006)
co si víc přát =)
Loose Change 2nd Edition (2006)
hustýýýýýýý... už vidim jak za 50 let zveřejní tajné informace týkajících se 11.9.2001, ale v té době to bude všem fuk =)
Crash (2004)
Velice příjemně strávené necélé dvě hoďky... všichni jsou zlý, hohoho...
Bulšit (2001)
ta nymfa je kočkovitá 8) ale jsou i horší věci, a na to pozor =(
Potomkovia ľudí (2006)
4,5* -chybělo mi nějaké velkolepější vyvrcholení, více akce atd... tento film mel velky potencial, ktery nebyl plně využit! ale koukalo se na to velmi pěkně =) [2006] Po patnácti letech jsem si dal repete a nestačil jsem žasnout. Naprosto pohlcující zážitek, který chrlí jeden zvrat za druhým a přesto to krásně drží pohromadě. Za necelé dvě hodiny stopáže jsem měl pocit, že jsem viděl světakraj. Klenot kinematografie.
Let číslo 93 (2006)
Věřím, že to mohlo plno lidí odradit svojí zdlouhavostí... Jistým způsobem mě to uchvátilo, ale i nechávalo na pochybách... těch posledních deset minut mě však přesvědčilo =) 2018 - po letech znovu shlédnuto a nenechalo na pochybách, že se jedná o neuvěřitelně syrovou rekonstrukci.
Ghost in the Shell (1995)
graficky, příběhově úchvatné! Hudebně excelentní!!!! tohle prostě miluju!