Recenzie (500)
Rogue One: A Star Wars Story (2016)
Random postavy (ovšem multikulti), random "zvraty" a když ani to nepomůže, tak dvouminutová vysvětlovačka pro úplný debily (a pro Felicity) skrze hologram... NEin!
John Wick (2014)
Super akce a atmosféra, která rychle zabředne do scénáristicky béčkové rutiny včetně doslova ubíjejícího finále.
Blade Runner (1982)
Super noir atmo. Ale taky trochu divný.
Život (2017)
Na tom filmu není dobré zhola nic. Velký sál/2017-3
Elitné komando (2007)
Syrové a kruté do úplného konce. Paráda.
Narcos (2015) (seriál)
TOP ve všech ohledech, bez nastavované kaše.. ve své podstatě daleko přístupnější The Wire. (1. A 2. Série)
Splašený vlak (1985)
Neotřelá zápletka k výbornému filmu nestačí..
Krycie meno U.N.C.L.E. (2015)
Dokonalý audiovizuál, kterým Guy Richie dokázal, že má stále co nabídnout. Samozřejmě obrazová a zvuková stránka není jediným pozlátkem, kterým by se film honosil. Je jím samozřejmě perfektní špionážní příběh s (dů)vtipnými zápletekami až do úplného konce. Bravo.
Kniha džungle (2016)
Příběh postrádá časové měřítko a díky tomu působí uspěchaně. Jeho zpracování cílí pouze na děti a starším krom perfektního vizuálu a Walkena nemá co nabídnout.
Prvý kontakt (2016)
11/2016 ** Příliš exaktní s minimem abstraktních (ná)znaků. Postavy kolem ploché a národy mediálně typické.. Film má hodně silný prostředek, ale snaha udělat dojem na širokou veřejnost je jasně patrná i finální vysvětlovačkou. Chytré Sci-fi není pro masy. S Interstellar si film může podat ruku. 06/2023 *** Lepší, osudovější, ale stále studené jak psí čumák. S Interstellarem paradoxně nesrovnatelné.