Posledné recenzie (113)
Invalid (2023)
Příjemné překvapení v podobě toho česko-slovenského humoru zasazeného do devadesátek. Je to komedie ztřeštěná, praštěná, ale rozhodně ne hloupá. Bláznivých komedií je na trhu filmů mnoho, kdo má rád americký humor, ale ne ten český (slovenský), tak si na své asi nepřijde. Já naopak ten trapně vynucený americký humor neberu, za to tady mě to oslovilo. Né že bych se válela po zemi smíchy, ale ten film mě zaujal nejen dějem, ale i dialogy a hlavně postavami. Mezi tou hromadou čecho-sloveno romantických komedií jsem ráda za konečně normální komedii s originálním námětem.
Utajený pasažér (2021)
Pěkné zpracování co se po vizuální stránce týče, herecké výkony též, ale... je to opravdu spíš takové drama ve vesmíru, které může být chvilkama celkem nudný. A na důležitou otázku, kde se tam vzal utajený pasažér v tak zajímavé pozici, ve které ho našli, jsme nedostali odpověď. Škoda.
Insidious: Červené dvere (2023)
Tenhle díl víc jak na průměrné 3 hvězdy nedosáhne, nenabídl nic nového a extra, co by nás posadilo do židle. Půlka filmu mi spíš přišla jako drama o rodinném rozpadnu manželství a špatném vztahu syn-táta. Co musím ale za mě pochválit, tak je předělávka písničky "Stay" u konečných titulků. Na to, že tyhle jak já říkám vykradený songy nemám ráda, tak zde se mi styl předělání fakt líbil.