Posledné recenzie (11)
Divoký Django (2012)
Skvela som sa pobavil, dej ma vtiahol, nenudil som sa. Niektoré gýčové scény nemali chybu. Doktor Schultz jazdiaci na voze so zubom :D, role Shultza a Djanga sa ku koncu vymenili, skvelé efelty krvi. Hudba ok. Troška mi tento film pripomenul Machete ale Machete bola skor recesia. Di Caprio aj Samuel Jackson ich výkony sa mi veľmi páčili. Klasický Waltz potešil.
Pí a jeho život (2012)
Konečne som mal možnosť pozrieť si tento film, síce nie v 3D. Plody stromov ako zuby, krásny tiger, lietajúce ryby, šimpanzov herecký výkon, výskok veľryby, potápajúca sa loď zaujali. Dobrodružný, životopisný, sci-fi film ktorý ma zaujal jednoducho. Za tie vizuálne efekty si určite zaslúžil oskara, za ostatné uvidím :)
Postřižiny (1980)
krásna Magda Vášáryová a tie jej vlasy=chápem prečo ju má lasica za ženu, oslava piva a zabíjačky. Hlasne ukecaný Jaromír Hanzlík nemá tiež chybu, povedal by som ale že je to skor poetický film ako komédia.