Recenzie (425)
Ďáblův dvojník (2011)
Druhá půle určitě lepší. Celkově jen lehký nadprůměr, nebýt několika drastických scén...nicméně téma to zachraňuje a to, že ten kdo má moc, často dělá prasárny platí, přeci celosvětově, akorát se to třeba více skrývá.
Hystéria (2011)
Roztomilé, inteligentní a hlavně vtipné.
Ples upírov (1967)
Pravda, někdy film nudí, ale přesto má něco do sebe.
Kazateľ Kalašnikov (2011)
Hodně težko hodnotitelné, ale pokud se člověk odprostí od všudepřítomného náboženství a na chvílí se zamyslí, tak film ocení. Film má myšlenku, a to přesto, že hlavní hrdina je vlastně magor, ale to lze pochopit. Butler hraje velmi slušně.
Vojnový kôň (2011)
První 2/3 filmu na 60%, ale poslední třetina absolutní šílenost, kterou snad mohou brát važně jen ignoranti. A Irvine? Zatím nejsem přesvedčen o jeho herectví, ale je pravda, že každý nějak začínal.
Vymedzený čas (2011)
Pro tohoto režiséra mám slabost, takže si jednu hvězdu odečtěte:) Krásný soundtrack:)
Príšerne nahlas a neuveriteľne blízko (2011)
Jediné pozitivum je výkon malého T.Horna. Dosti nesourodé a prvoplánovité. Velké zklamání pane režisére.
Disco Pigs (2001)
Hodně zvláštní, ale přesto má tento film něco do sebe, stejně jako život.
Tintinove dobrodružstvá (2011)
Celkem zklamání. Vizuálně působivé, fyzika objektu za 1, jenže to ještě k nečemu mimořádnému nestačí a tento film prvních 30 minut jako by postrádál kouzlo, atmosféru, to se postupně zlepší, ale více jak lehký naprůměr to není, škoda.
Umelec (2011)
Famózní výkon Jeana Dujardina. Jestli nedostane tento film zlatou sošku, tak ať se jde celá akademie vystřelit na měcíc!