Recenzie (425)
Piráti z Karibiku: Na konci sveta (2007)
Temné, velký důraz na efekty, které jsou skvělé, ale jako celek pusobí film silně zdlouhavě..
Nezvaný hosť (1994)
Typický film, který neurazí ani neokouzlí.
Zo zákulisia krízy (2010)
Tak se obávám, že bude brzo pokračování...
Smrtonosná pasca 4.0 (2007)
Ano, člověk musí brát vše v tomto filmu s nadsázkou, ale já se skvěle bavil, tak proč ne....
Insidious (2010)
Rozhoně ne bezchybný horor, ale dalo se z toho taky vytěžit mnohem méně. (70%)
Captain America: Prvý Avenger (2011)
Narozdíl od vetšiny Avengers je tento hrdina pouze klaďas, což může někomu vadit, nicméně většinu věcí je nutné brát z nadsázkou, i ta propaganda není myšlena 100% smrtělně vážně, spíš ve vtipu. Další z Avengers nezklamal!
James Bond: Casino Royale (2006)
Bondovky jsem nikdy moc nemusel, ani jako dítě, přesto tato nebyla špatná, ovšem hodně nevyrovnaná a v druhé části i místy nudící. Ono to celé bylo postavené na hezkých záběrech a příjemné hudbě, ale to nestačí, rozhodně je však výsledek lepší než Quantum of Solace.
Nadaný žiak (1998)
Určitě to není film pro každého a bez chyb, ale výkon McKellena za zhlédnutí stojí!
Let číslo 93 (2006)
Tento film má jediný "problém", nebyl to jen film...
Votrelec: Vzkriesenie (1997)
Půvoní atmosféra je pryč, je to spíše "komedie", ale vůbec ne špatná:)