Recenzie (230)
Ex Machina (2014)
Výborná atmosféra a pointa. I když se takový konec dal predpokladat , hodně se mi líbil a doufám, ze už se něčeho takového nedoziju.
Zlatý kompas (2007)
Jakože většinou nepoznam, jestli tenhle či onen scénář je špatnej scénář, ale tady to fakt trhá za uši jako v ordinaci. Možná za to může i český dabing. Nápad jinak docela hezký, knihu jsem nečetl.
Hobit: Bitka piatich armád (2014)
Moc CGI škodí.
Herkules (2014)
Bylo to hodně moc fajn.
Flash (2014) (seriál)
Nemůžu ještě s čistým srdcem hodnotit (po třech dílech, ha), ale jedno se tomu musí nechat. Ten kluk je neskutečnej sympaťák a nevim jestli je to scénářem, ale od něho mi všechna ta klišé nezní tak hloupě jako jinde. To jenom tak na okraj. Jdu koukat dál, zatim čau.
Chappie (2015)
Doufam jsem v navrat Neilla Blomkampa na scénu, bohužel dočkal jsem se jen zčásti. Když přečkate nešťastný casting a přehnanou infaltilnost "herců" a robohrdiny, na konci na vas čeká kulervoucí scéna a Blomkampova libustka stejne charakteristicka jako role Christopha Waltze v Tarantinovo filmech.
Hannah Montana (2006) (seriál)
Problem je v tom, ze ani jednoho z nich si nelze oblibit, protivny postavy. Mozna snad jenom Jason Earles.
ONA A ON (2013) (seriál)
Prede mnou 666 hodnoceni, trochu jsem to pokazil, sorac.
Světla pasáže (2007) (seriál)
Pro maly deti pod 10 let super.
Esmeralda (1997) (seriál)
Pro detskej mozek staci.