Recenzie (230)
Argylle: Tajný agent (2024)
Nehodné Matthew Vaughna.
Ninja korytnačky: Mutantský chaos (2023)
Dobrá pohodovka. Želvy slušně hláškujou, má to štýlo. Jenom z Třísky udělali malinko blbečka. 6/10.
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
Po dokonalý šestce, kterou se nebojím nazvat etalonem akčního žánru, přijde cheesy sedmička s nefungující Haley Atwell, dvojicí směšných agentů CIA, ještě směšnějším vedením CIA a divnou zápletkou, kterou tvůrci jakoby neumí uchopit. Nechápu, co tím pánove Cruise a McQuarrie mysleli, ale spíše mě to minulo. Jinak samozřejmě akce vynikající, ale kvůli chabému scénáři si to člověk nějak neužije.
Transformers: Monštrá sa prebúdzajú (2023)
Větší shit jsem neviděl od Jupiter vychází. To dělal něčí bratranec nebo co?
Náhly úder (1983)
Jednoznačně nejlepší díl série. Řemeslně bezchybné, Clintova soustředěná a přesná režie ani chvilku nenudí. Zároveň nejzajímavější zápletka. Dneska by to asi zakázali, Clint zabije několik černochů a ubalí jedné nepříjemné paní pěstí. Konec brilantní.
Domino (2005)
Klasický Tony, kamerové a střihové hrátky na nejvyšší úrovni, ale jinak je to strašně dlouhá a nudná slátanina.
Dungeons & Dragons: Česť zlodejov (2023)
Zkusím totální mega frázi: Ten film má duši a srdíčko. :D :D :D P.S.: Chodící mozky zatím nejlepší scéna roku. :D
Jack Reacher: Nevracaj sa (2016)
Slabší než jednička. Docela napínavý. Tom utáhne i slabší produkci a běhá nejlíp ze všech.
Creed III (2023)
Taky 4 hvězdy, ale krapet horší než jednička.
Godzilla vs. Kong (2021)
Epic...