Recenzie (1 153)
Iron Man (2008)
Komiksy mám rád. A tohle je opravdu úžasnej komiks. Dlouho se mi nic tak nelíbilo.
Iron Man 2 (2010)
Opět povedené pokračování. Iron man se vyvedl ve všech směrech.
Sliz (1988)
Tenhle horor každopádně děsivý je. Nápad udělat z vesmírného slizu nemilosrdného zabijáka je dokonalý. Chvíle, kdy sliz požíral své oběti neměl chybu. hrůza a napětí. to je správný horor.
Robocop 2 (1990)
Tento díl byl slabší. A je to vidět. Však si zase nemyslím, že by to Robocopa nějak zošklivilo. Je to takové váhání....půl dobrého, půl špatného. to hodnocení tomu odpovídá. Ale konec byl skvělý. Já tento díl neodsuzuji.
Robocop: Temná spravodlivosť (2001) (seriál)
Tak tohle snad nemůže být ani pravda. Vždy když někdo vymyslí skvělý film.......tak 95 % z nich je z 80.-tých let..... Tak to musí následně někdo tak nehorázně dokurvit.....Stějně jako u Terminátora. Bože to je ubohost. Jednu hvězdu dám za chudáka Robocopa. Jeho sláva bohužel zašla tam kde vznikla. A to je veliká škoda.
RoboCop 3 (1993)
Tento díl se nedá srovnávat s jedničkou. Bohužel je to hodně slabé. Jedná se spíše o jakýsi filmek pro děti. ale i tak mě se to líbilo. Robocop patří mezi ty mé oblíbené. A zase úplně nejhorší to nebylo
Dračie srdce (1996)
Moc dobrý film. Zábavné, napínavé a hlavně dobře zpracované. u filmu jsem se nenudil ani chvilinku.
Taxi 2003 (2003)
Zábavný. nejlepší je pan komisař. To je mazák :-D
Návštevníci: Cesta do Ameriky (2001)
Nemůžu si pomoct, ale tenhle remake mi přišel mnohem lepší, vtipnější a zábavnější než originál. Já jsem se u toho bavil. film který zkouknu vice než třikrát, je pro mě dobrý film a vím že se na něj podívám ještě do budoucna znovu. Tenhle snímek mezi ně patří.
Sirota (2009)
Kvalitní psychothriller. Byly tam dobré chvíle na lekačky. to se mi velice zamlouvalo. Film mi byl doporučen a jsem více než spokojen.