Recenzie (1 461)
Fargo - Season 5 (2023) (séria)
Lidi jak ovce to hází do červenejch, přitom od třetí série se to pohybuje v modrém průměru. Pátá sérka tento trend jen prohloubila. Doufám, že už další série vznikat nebudou, je to zbytečné a marné.
Oppenheimer (2023)
Když jsem to v červenci viděl v kině, byl sem z toho dost otrávenej, tříhodinová nudná historická exkurze. Každopádně mě nenapadlo, že to bude jasná oskarovka. Po půl roce už je to ale jasný. Nolan natočil konečně něco, za co toho zlatýho panáka může dostat a taky ho dostane! Je to jasný, nejlepší film, režie, herec, herec ve vedlejší roli, kamera, hudba buhvíco ještě za něco, co je sice hrozná suchařina, ale takovýdle filmy prostě oskary berou, musí to bejt angažovaný, mít závažný téma a bejt dostatečně normální, aby se vešlo do těch oskarovejch mantinelů. Nolan to konečně pochopil a Oskar už je doma!
Ready Kirken: Černý brejle (2002) (hudobný videoklip)
Starý Kirkeny a mladýho Hrůzu můžu.
Nech svět světem (2023)
Samotný ten konec byl na 5.
Sněžné bratrstvo (2023)
Málokdy je happyend tak na místě jako zde, doufám, že se dostane 5 nominovaných letos a nezlobil bych se ani, kdyby nakonec dostal Zlatýho.
Archive 81 (2022) (seriál)
Jeden z mála opravdu dobrejch hororovejch seriálů, co jsem viděl.
Black: Wonderful Life (1987) (hudobný videoklip)
Pure beauty
Deň po (1983) (TV film)
Po 40 letech je to stejně aktuální, ba ještě aktuálnější.
Smrt roku 2021! (2021) (TV film)
Škoda že po dvou skvělých dokumentech nepřišel na konci roku 2022 třetí a zřejmě nebude ani další s blížícím se koncem roku, velká škoda, protože není nic lepšího, než si na konci roku udělat rekapitulaci a všem těm hrůzám, co se tu dějou se aspoň zasmát.
Hra na oliheň: Výzva (2023) (relácia)
Oproti originálu je todle spíš slabej čajíček. Nicméně platí abbovské Winner takes it all.