Recenzie (157)
Hop (2011)
uvítal jsem několik vtípků a popkulturních narážek, ale jinak mi velikonoční varianta santaclausovskýho světa k srdci nepřirostla... především pro americkopopcornovou pachuť (růžový barety jsem zkrátka nepobral)... i tak jsem byl odhodlanej pro průměr, do poslední čtvrthodinky, ve který jsem se marně snažil pochopit, co vedlo marsdena (podle mě na roli dost přerostlej) vzít roli týpka, jehož snem je stát se velikonočním zajíčkem... stupidní i na dětskej film...
Kráľova reč (2010)
velmi příjemná konverzačka, bezchybní herci, výbornej scénář, zajímavá kamera..... trochu mě zamrzelo přeskočení korunovace a občasná rozvláčnost, ale finále mě dojalo uspokojivě... oscar za film trochu překvapil, ale že bych s ním úplně nesouhlasil, se taky říct nedá 7/10
Jesus Christ Superstar (2005) (divadelný záznam)
připomínka toho, že český nastudování v čele se střihavkou, bártou a basikovou byla show světovýho formátu..
Ježiš Kristus superstar (1973)
vcelku neinvenční zpracování (tanky a stíhačky v jednom záběru to nevytrhnou) se opírá o geniální webberovu muziku, nic jinýho mu taky nezbejvá, a ta ho pozdvihuje do nadprůměru....
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
kdybychom byli na konci 90. let a měli za sebou úspěch esmeraldy, nedivil bych se... ovšem nasadit v dnešní době do hlavního vysílacího času telenovelu, ke všemu tureckou, to chce odhodit všechnu soudnost.... programový oddělení novy se potápí do sraček a bojim se toho, že se s tímhle přístupem dočkáme po skončení tisíce a jedný noci v prime timeu i takový ulice... je až k smíchu, že televizní stanice s takovýmto přístupem hodlá na svym hlavním kanále rozšířit zpravodajství... i když ono novácký zpravodajství znamená spíš víc zviřátek, bouraček a propagace tn.cz než čehokoli jinýho... zkrátka bud si budu hrát na seriozní televizi, nebo budu lidem pouštět od osmi dvojitou dávku shitu.. jinak, aby to nevypadal, že hodnotim pouze přístup novy... odpadem neoznačuju žánr, od telenovely člověk nic moc očekávat nemůže, ale pokud mě zaujme aspoň něčím, ocenim to (viz moje hodnocení jiných titulů).. ale tohle je vážně jalovost...
Nemocnica na okraji mesta (1977) (seriál)
ač dobře zrežírovaná a zahraná, přesto pouze hra na antickou tragédii s jednou protivně přemoudřelou sovou...
S bráchou na Aljašce (2001) (seriál)
víc křečovitosti hranej dokument už snad ani pobrat nemoh... tragicky přemoudřelej děda je hotový peklo... hvězdy získává nádherná příroda
Garfield 3D (2009)
otázkou zůstává, jak se může stát, že tahle video tragédie se na český plátna dostane a takový the town se s jazykem na vestě dosápe jenom na dývka...
Cesta do New Yorku (2007)
čím byl parfém pro nosy, tím je august rush pro uši.... dickensnovský hrdina sice ke svýmu happy endu klopýtá o něco dýl, než by se slušelo, ale i tak dokáže dojmout i zaujmout
Krokodíl: Návrat do krvavej lagúny (2007)
v rámci žánru, dá se říct, napdrůměrně napínavý a co se týče samotnýho krokodýla i nadprůměrně realisticky ztvárněný..