Recenzie (157)
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Nejsem Kazmův fanda. O to víc koukám, kolik zapšklejch hovádek tu je. Připojuju potencionální omluvu, pokud tak hodnotíte na Kazmovo přání.
Cirkus Maximum (2022)
Zajímavost, že si Jan Přeučil nechal kvůli roli narůst vousy, je asi to nejzajímavější na celým filmu.
Praha - den & noc (2022) (relácia)
trapnost získala další rozměr...
Přátelé: Zase spolu (2021) (TV film)
Jsou tam věci, který mi vadily, nejsou tam věci, který bych tam chtěl mít.... ale proboha, já stejně nemůžu jinak.
Kokoti na neděli (2021) (relácia)
afektovaný peklo
Škola ve mlejně (2007) (TV film)
Já tenhle styl miluju. Vtipný, ulítlý. A na studiovou pohádku povedená výprava.
O Šípkové Růžence (2006) (TV film)
Přesně ten případ, kdy si člověk říká, proč se točí tisící verze něčeho a přitom to není ničím jiný. A tak ten případ, kdy herce v kostýmech vnímám v interiérech zámku prostě jako herce v kostýmech.
Ako si vycvičiť draka 3 (2019)
Slabší příběh vyrovnání opět skvělá hudba Johna Powella a především dechberoucí animace a práce s "kamerou".
Štiky (2018) (relácia)
to je takovej bizár, že prostě nemůžu jinak.
Milada (2017)
Ve vztahu (jedu lesem do tmy) k Miladě si (jedu lesem do tmy) vlastně tvůrci s (jedu lesem do tmy) komunisty (jedu lesem do tmy) nemají co vyčítat (jedu lesem do tmy).