Posledné recenzie (245)
Wonder Woman (2017)
Nevydržel jsem se na to dívat déle jak 10 minut. Tupoučká blbost...
Doctor Strange v mnohovesmíre šialenstva (2022)
Je to barevné a hýbe se to. Nově to navíc splňuje všechny potřebné kvóty, takže tady jsme v suchu. Jsem opravdu rád, že jsem vyrůstal na Marvelu v nejlepší formě. Raimi tady protlačil poměrně silnou, hororově laděnou nótu. Což jako výsledný mix s potřebou ukázat silné ženské postavy a naplnit nejrůznější kvóty, dává docela snesitelnou podívanou. Přesto jsem vyprskl smíchy, když Amerika vykřikla "Moje maminky!"... Marvelovky už mají docela vystřílené náboje. A tak jedou trošku generické a ploché storky. A to málo, se ještě ke všemu - bohužel - odehrává na pozadí, které jasně říká. Že chlapi hledí jen na svůj prospěch a není na ně spoleh. A rovnováhu nastolují až silné ženy, které ví, co a jak se patří. Strange bohužel nejvíce těží z hororového nádechu, který je nezvyklý. A dává tomu novou šťávu. Ale strašně trpí na 100x opakovaná, nudná klišé. Jako třeba nepřesvědčivé souboje, kdy mágové tahají luky a šípy. Nebo dokonce "středověké" dělo (wtf). I ten humor jaksi neroste s divákem. Ale naopak jde na ruku mladším generacím. Takže jsem se zasmál pouze u scény s matkami. A když jsem viděl tu velkou prdel Kapitánky Marvel... (Ale vtipných scén, je tu pomálu. A rozhodně jejich absence není na škodu). K tomu to hraní/nehraní slečny Gomez... No. Jednou stačilo. Jsem rád, že jsem z toho vlaku hned po Endgame vyskočil.
Rodinka (2010)
Pokud takový film vznikne s tím, že na prvním místě je product placement. Tak by vznikat vůbec neměl. Je pro mě až nepochopitelné, čeho všeho jsou schopni se čeští filmaři dopustit... Jinak typicky trapná, česká komedie posledních desetiletí.