Recenzie (16)
Cudzinec (2010)
Je ťažké vôbec začať. Absolútne naivná zápletka kde je po prvom rozhovore Franka a Elise jasné, že Frank bude zároveň aj Alexandrom. Angelina potvrdila že je až moc preceňovaná a prakticky nič moc okrem chôdze ako na móle módnej prehliadky nevie ukázať alebo zahrať. Kamera a zábery na Benátky tvorili film ešte relatívne pozeratelný, ale okrem tohto kladu, po zhrnutí všetkých faktorov zostáva The Tourist pre mňa len veľkým sklamaním, nakoľko Johnny Depp patrí medzi mojich obľúbených hercov.
Zodiac (2007)
Fincher dokázal že je pán režisér aj v tomto kuse. Pekná atmosféra, dobré herecké výkony. Akurát miestami mi dej prišiel stacionárny. Ale v celkovom meradle výborný filmový zážitok, ktorý dokáže v človeku vzbudiť pocit neistoty ohľadom chytania sériových vrahov. Ďalším plus je že Fincher dokázal udržať film v medziach reality ako sa pri skutočných príbehoch patrí. 4 hviezdy
Muži, ktorí nenávidia ženy (2009)
Výborné spracovanie knižného podkladu. Klobúk dole pred výkonom Noomi Rapace v neľahkej úlohe. Takisto pozoruhodný bol herecký výkon Michaela Nyqvista ktorý pôsobí dosť reálne. Dočkali sme sa aj kriminálky bez hollywoodskych efektov. Konečne ako taký odklon od mainstreamových filmov s výbuchmi a naháňačkami.
Dievča, ktoré sa hralo s ohňom (2009)
Jednoznačne slabší diel. Ale myslím si že ako taký štandart si režisér udržal. U mňa za 4 hviezdy
Fízli zo zálohy (2010)
Proste klasická policajná komédia. Pekný spôsob oddychu pri nenáročnom filme na večer. Žiadnu vyššiu pointu netreba hľadať. Miestami som sa pobavil ale inak scenáru celý čas niečo chýbalo.
Dievča, ktoré koplo do osieho hniezda (2009)
Tretí diel slávnej trilógie mi prišiel kvalitatívne určite aspoň na takej istej úrovni ako jednotka . Myslím že záverečná časť bola jednoznačne zvládnutá v pozitívnej ceste. Obzvlášť si cením že film neobsahuje žiadne hollywoodske veľké finále s prestrelkami a výbuchmi.
Kriminálka Staré Mesto (2010) (seriál)
Myslím že v porovnaní s knihami od Autora ktorý údajne pomáhal pri tomto seriály, je Kriminálka Staré Mesto je slabý odvar, v ktorom ide takisto ako v takmer každom slovenskom seriály prevažne o vzťahy a podobne. Naivné. Celkový dojem je že to je obyčajná klasika
Osudový dotyk (2004)
Výborný námet. Film vo mne nezanechal pocit nudy ani nič podobné. Super vystihnutá atmosféra a dobrý scenár. V podstate bezchybný film.
Lovci myšlienok (2004)
Zápletka pekná. Záver nereálny a naivný, miestami až komický. Pozitívna je atmosféra do ktorej je dej postavený. Myšlienka opusteného ostrovu bola akurát.
Počiatok (2010)
Brilantny namet, perfektne prevedenie, jednoznacne za 5 hviezd