Recenzie (80)
Žebrácká nevěsta (1997) (TV film)
Čekala jsem poněkud dramatičtější vyústění, ale budiž:-). A souhlasím s tím, že příběh by se s klidem dal zasadit i do jiné doby a z filmu by bylo pěkné period drama, ačkoli tedy s ne zrovna úhledným dějem...
Múmia (1999)
Mumie je pro mě srdcová záležitost, obsahuje všechno, co od filmu očekávám - dobrodružství, romantiku, fantasy, vtip, hororové mi to zas tolik nepřijde, ale na mě tak akorát:-). A navíc se odehrává v exotickém prostředí Egypta. Co víc si přát? A vůbec nevadí, že jsem film viděla už xkrát. Asi si to brzy zopakuju...
Ako uloviť družičku (2005)
Zklamané očekávání. Film nebyl ani vtipný, ani zábavný, rádoby vtipné situace mi přišly hodně laciné. Takto jsem se už opravdu dlouho nenudila.
Návrh (2009)
Skoro celý film jsme se výborně bavila, až na ten americký konec, ten ale filmu odpouštím, protože jinak jsem byla opravdu spokojená. Škoda jen, že se občas neobmění klasické schéma amerických romantických komedií, v tomto případě nevěsta, přiznávající se před zhrozenými svatebčany z podvodu, následná "honička" na letiště a šťastné shledání ústřední dvojice, která si veřejně vyznává lásku, zatímco přihlížející málem padají do mdlob dojetím... To jsou momenty, které opravdu nemusím.
O zlatém pokladu (1994) (TV film)
Výborná pohádka, jenom ta strašidla byla opravdu "strašná" a trošku pokazila celkový dojem.
Ženíchov svedok (2006) (TV film)
Napínavé drama s překvapivým závěrem. Nebo možná už ne tak překvapivým, když na to všichni upozorňují.
Štyri pierka (1978) (TV film)
Výběr hlavního hrdiny nic moc, zaujal mě pouze ve svém egyptském převleku. A ani jeho snoubenka - ač ji hraje J. Seymour - mi nebyla dvakrát sympatická... Dějově zajímavá mi připadala část mimo Anglii.
Enid (2009) (TV film)
Nikdy bych nevěřila, že by autorka, jejíž knížky jsem v dětství milovala a těšila se na každý nový díl (hlavně Správné pětky), mohla být v reálu úplně jiná...
Vojandy (2009) (seriál)
5dílné válečné drama, které bylo natočeno k 70. výročí od vypuknutí druhé světové války. Na drama se snesla vlna kritiky kvůli historickým nepřesnostem, což mi – jelikož nejsem odborník – až tolik nevadilo:-). Jedná se o čtyři hrdinky – Nancy, Joyce, Bea a Annie, které za války spojí služba v tzv. ženské pozemní armádě. O něčem takovém jsem předtím nevěděla, tudíž jsem byla dost zvědavá, co taková služba vlastně obnášela. Jenže přesně to ve filmu jaksi chybělo, až moc se soustředil na milostné příběhy jednotlivých hrdinek, které byly mnohdy až překomlikované... No, a konec každého dílu a lá telenovela tomu taky moc nepřidal... Takže bych řadila spíš k průměru.
Griseldis (1974) (TV film)
Viděla jsme ten film kdysi v Německu a divím se, že jsem vydržela až do konce. Asi kvůli němčině... Film je typický romantický kýč podle románu H. Courths-Mahler, v jejíchž románech se pořád opakují ta samá témata, a už na začátku víte, jak vše skončí, tj. krásná a chudá dívka se zamiluje do nějakého hraběte, musí překonat nějaké překážky a vše skončí happy endem. No, a navíc byla ve filmu postava vypravěče, který do děje vkládal naprosto nepotřebné věty typu: řekl/ zvolal...