Recenzie (80)
Kráľovstvo (2013) (seriál)
Do jakého seriálu se Megan Follows dostala... :-( Jednak v ní asi vždycky budu vidět Annu, jednak seriál nestojí za nic. Výkony herců jsou podprůměrné a ten účinek ještě zvyšuje zasazení do historie či kostýmy, které se naprosto nehodí k chování a mluvě hlavních představitelů.
Agatha Christie's Poirot - Cornwolská záhada (1990) (epizóda)
Opravdu skvostný díl, dokonce i Hastings, který mi v některých episodách přijde dost otravný, překvapil ... "improvement of his grey cells" :D
Duch nad zlato (2013) (TV film)
Strašné, kam ty české pohádky spějí... :-(
Desiate kráľovstvo (2000) (seriál)
Už jsem tuto pohádku sledovala víckrát a vždycky se k ní ráda vrátím. Skvěle vybraní hlavní hrdinové, kteří drží i slabší části (např. naprosto příšerní trollové či Sněhurka po x letech).
Ostrov pokladů (2012) (TV film)
Kdyby nebylo Ruperta, tak se na ten film ani nedívám, opravdu nuda a zdlouhavé...
Princezná (2008) (TV film)
Přeslazené a bez děje...
North & South (1975) (seriál)
Adaptace není špatná, ale léta jsou na ní znát. Nejvíc mě dostal pan Thornton, jehož tempo řeči má snad šetřit každou minutu, kterou se může věnovat obchodování :D. Margaret mi přišla poněkud usedlá, ale ne tolik, jako bývají hrdinky v jiných adaptacích ze stejného období (např. Jane Eyre).
Rande na Vianoce (2012) (TV film)
Děj mi hodně připomínal Vánoční koledu od Dickense - jak se protivná holka polepšila díky zásahu dobrého ducha... Nicméně neustálé opakování jednoho dne bylo celkem vtipné, jen ve filmu špatně zpracované.
O princezně na klíček (1987) (TV film)
Strašně střelená pohádka, ale bavila jsem se dobře :D.
Šťastný smoliar (2012) (TV film)
Líp než uživatelka rikitiki bych komentář k pohádce nenapsala. Naprostý souhlas! Pohádka byla nepromyšlená, držel ji jen Trojan a postava Štěstí tam nějak nezapadala, minimálně ne toho v podání Veškrnové.