Recenzie (80)
Vieš udržať tajomstvo? (2019)
Příšerný film, málem jsem utekla z kina. Vulgární, nudné, na zasmání málo, chemie mezi herci žádná a hlavní představitelka neustále házela dvě tři grimasy... Nepovedlo se, ani trochu.
Hodinárov učeň (2019)
Pohádka o trochu lepší, než se běžně točí, ale pořád ještě by to chtělo... Komediální stránka nebyla dost vtipná, celkově jsem se v kině poměrně nudila. Některé věci mi přišly nedomyšlené – hodinky varující před smrtí? Začarovaný hostinec a všechno kolem? Co ale můžu pochválit, byl hodně vyvážený výběr herců, konečně! Samozřejmě bez debat nejlepší je pan Preiss. Kromě byl moc pěkný pohled na postavy Živy/Morany (s úlevou vítám, že v pohádce není peklo, čerti a podobné kreatury vyskytující se snad v každé druhé nové pohádce, ale že se zabrousilo do slovanské mytologie) a celkově byly velice pěkně vybrané lokace. Nic z toho už v pohádkách není samozřejmost. A tak doufám, že už to s českou pohádkou půjde, byť po malých krůčcích, postupně nahoru... :)
Lady Behave! (1937)
Ano, ty děti byly moc hlučné a otravné. Jinak průměr.
Anne z Green Gables (2016) (TV film)
Bylo to velmi, velmi slabé... Verzi s M. Follows jen tak něco nepřekoná, ale v tomto snímku mě nepřesvědčila ani herečka, která Annu hrála. Vyřídilku měla pěknou, ale v tom kontextu vše vyznělo strašlivě jalově. Zajímavý byl výběr Diany a Gilberta, ale těm zase moc prostoru nedali - hlavně, že se pořád opakovaly naprosto zbytečné scény před spaním a krmení slepic, a na úkor toho nebyl věnován prostor ději, do houbky se prostě nešlo. Rozpočet je prostě znát, a to citelně. Záběry na pěknou krajinku už to nezachrání.
Já, Mattoni (2016) (seriál)
Tohle si naprosto nedokážu představit na 12 dílů! Opravdu strašně nudné a prkenné...
Kráľovské Vianoce (2015) (TV film)
Obě hvězdičky jsou pouze a jedině za Ruperta, jinak to bylo hodně přitažené za vlasy. Dokonce i na pohádku.
Kdyby byly ryby (2014) (TV film)
Každý rok se marně těším na kvalitní pohádku, z téhle budu mít pachuť ještě dlouho. Pár dobrých nápadů se naprosto rozbředlo v trapnosti tohoto výtvoru, který pohádkou pro děti rozhodně nebyl :/. Kdyby raději natočili jen jednu pohádku, ale zato pořádně.
Anzac Girls (2014) (seriál)
Tematicky podobné seriálu The Crimson Field.
Volání srdce (2014) (seriál)
Seriál je o dost lepší než úvodní strnulý film, ve kterém hrají úplně jiní (a dle mého názoru nedobře vybraní) představitelé. Dokonce se těším na každý nový díl. Konečně se našel pěkný rodinný seriál. To je v dnešní záplavě fantasy či krimi seriálů, kde lítají hlavy a další nechutnosti a kde žádný vztah nemá pořádný vývoj, protože dvojice to hrají rovnou do postele a "každý spí s každým", opravdu dobrý počin. Moc se mi líbí, jak to mezi hlavní dvojicí jiskří, a taky jsem se už párkrát od srdce zasmála. Na produkci Hallmark dost nečekaný výkon:). UPDATE: Myslím, že nanejvýš několik dílů by seriálu prospělo víc. Přece jen mi přišel dost uměle natahovaný, no co už:).
When Calls the Heart (2013) (TV film)
Naivní a velmi vzdálené od reality, ale slouží jako dobrá oddychovka. U produkcí Hallmark mě mrzí ta nepropracovanost, nevyužití potenciálu příběhu a pak taky "detaily", které ubírají na už tak dost podryté uvěřitelnosti... herečka má po několika dnech cesty pěšky pořád bílé šaty, děti ve škole jsou jako strnulé figuríny, všechny jsou čisté apod., ale zároveň se to dá asi čekat.