Recenzie (99)
Úhoři mají nabito (2019)
Kristepane...co to bylo!? :-O
Hrdinovia ohňa (2017)
Neskutečný... Neskutečně dobře natočený, zahraný, napsaný...všechno :-O A cože? Od Kosinskiho? Zírám :-O
Mladý Sheldon (2017) (seriál)
Po shlédnutí celé série už můžu s klidem říct, že tohle nestálo za koukání :( S TBBT se to nedá srovnat ani trochu, humorem už vůbec ne, a to i když vezmu v potaz všechny poslední série TBBT od sedmé vejš... Představitel mladého Sheldona sice v rámci role válí a byl vybrán dost slušně, ale i tak často nemá co hrát :( Příběh se plácá od ničeho k ničemu, postavy mě nezajímají a to málo, co může být trochu vtipný už bylo stokrát líp zpracováno v TBBT. Zkrátka...jen Sheldon seriál neutáhne :( Díky všem na EDNA.CZ za titulky! :) Na tenhle seroš ale můžu s klidem zapomenout...
Monolith (2016)
Námět za jedna, provedení začalo kulhat v půlce cesty... Dalo se z toho vytřískat víc. Katrina Bowden celkem v pohodě, položila se do toho, ale dostala roli nepraktické a nešikovné hysterky. Občas to bylo tak hloupý, že to bylo bolestivý sledovat, ale jako jednohubku takhle v podvečer v telce je to OK ;)
Circle: Uzavretý kruh (2017)
Dobře obsazené. Což je i důvod, proč mě to nalákalo. Jinak to pěkně zaujme a vtáhne do děje, donutí člověka trochu k zamyšlení...tedy, ne že by o tom člověk občas trochu nepřemýšlel sám, ale i tak... Ke konci to ovšem nějak ztratí dech a vše, co se děje, přímo křičí "Tak už to skončeme! Jakkoliv!". Ten konec jsem vlastně nějak moc nepobral. Skončilo to sakra dobře nebo ne? Jak to vlastně skončilo? Neděje se něco ještě po titulkách? :-O Ne... Tři hvězdy za hvězdy...tedy ty herecký :-)
Vzorce (2017)
Jedním slovem...slabý :( Více slovy...obehrané, nezajímavé, nedotažené, nedobře zahrané, prostě ne.
Malevil (1981)
Knihu mám rád, takže k tomuhle mám jedinej komentář: hnus, kterej s knihou nemá skoro nic společnýho! Hanba filmařům :(
Cestovatelia v čase (2016) (seriál)
Na první pohled jednoduchá zápletka a provařený situace, ale po 12.díle začínám mít pocit, že je to prostě skvělý, že to graduje, postavy nejsou narychlo spíchnutý a vyvíjí se zcela přirozeně. Ano, potkáme tady klasický časový paradoxy a zjednodušování, ale upřímně...když se nebudete snažit je hledat, tak si jich nevšimnete a mimo to...je to sakra jen zábava! :)
Zozn@mka (2016)
Dvě hvězdičky. A to zejména proto, že se vždycky rád podívám na Kajnarovou, Gondíkovou i Doležalovou... ;-) Jinak je to děsná zbytečnost a nebýt to českej film se zmíněnýma herečkama, dám snad odpad...
Jednotka samovrahov (2016)
Děsný. Asi jsem nic nepochopil... :(