Posledné recenzie (214)
Bod obnovy (2023)
Jako že mě Česká kinematografie těžce nezajímá, tak tohle bylo obrovským překvapením. A velmi příjemným. Dost kopíruje kinematografii z USA a nehraje si na nic originálního, ale za to má film slušné tempo. Prostředí výrazně připomíná CP 2077 či Blade Runner 2049, zároveň si ponechává tu originální Českou depresivní náladu. Závěrečný song s Vladimírem potěšil
Hypnotik (2023)
Kruci, tohle mělo tak obrovský potenciál. Poměrně originální nápad, bohužel nedotažený do konce. Ale i tak se mi to líbilo.
Smrtící podoba (2023) (seriál)
Správně ujetý, jen ne tak intenzivní jak jsem čekal. Like a Motherless Child (Slow Light Mix) - Moby