Recenzie (362)
Pod Moskvou (2006)
Tady jsem se určitě nebál, jenom chodby a chodby, Když se chcete bát potřebujete vidět démony a cítit mrazení v zádech. Ale pod moskvou vás nic takového nečeká, jenom dítě v černém a bubu. Takhle trapný konec jsem už dlouho neviděl.
V utajení (2008) (seriál)
Vystupují zde bývalí agenti, kteří prošli speciálním programem a vyprávějí své zkušenosti. V životě sem neviděl nic podobného jako byl tento dokument. A jak je náročný se přizpůsobit zpět do normálního života a začlenit se zpět do policejního sboru. Třídilný dokument jsem viděl na viasat explorer.
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Zamrzelo mě trochu zneužití slov remake planety opic. Málo scifi a slabý konec. Tak to ovšem bývá s holywoodskou návnadou.
Super 8 (2011)
Propadák. Hlavní zápletku se dozvíme, až v posledních dvaceti minutách. Celá ta atmosféra je moc zdlouhavá. V neposlední řadě mě pobavila scéna, kde tanky vojáci střílejí na jedno monstrum vše tam vybuchuje jako ve filmu bratrstvo neohrožených. Nehorázná ztráta času.
Primal (2010)
Zombík blondýna v australské divočině a bez zápletky. Šetří na penězích, šetří na kvalitě filmu.....
Muži, čo čumia na kozy (2009)
Hovadina na druhou... Málem jsem ten film ani nedodíval.
Na prahu temnot (1987)
Hrůza, děs a kovbojové. Na to se nedalo dívat.
Stake Land (2010)
Horror se slušnou atmosférou s prvkem dramatu. V půlce filmu vás ovšem začne unavovat a upírů si ve filmu užijete až moc... I když jsem čekal něco jiného, bát se u toho dá...
Kvílení vlkodlaků V (1989)
Hrad, parta lidí a vlkodlak.Přesně podle mého gusta. Vlkodlaka jsem pořádně neviděl a scénu ve vězení musel vymyslet nějakej retard. Nerad dávám odpad, a tak dávám jednu hvězdu za originální nápad.
Hrůzná noc 2 (1988)
Na druhém díle nebylo opravdu nic co by mě bavilo. Co dodat ztráta času.