Recenzie (482)
Četníci z Luhačovic - Pytláci (2017) (epizóda)
Za mě velmi, velmi podařené. V klidném, mě vyhovujícím tempu. O to víc si všímám herců. A musím uznat, že Pavel Zedníček, Martin Stránský..... oni nehrají. Oni jsou,,, jsou těmi postavami Mimikou, gesty, očima...to je radost je sledovat :-)
Babylon (2022)
Nééééé. Už nikdy víííce. K tomu snad ani nic rozumného nejde napsat :-(
Nemé tajomstvá (2023)
Tak to bylo skvělé :-) Moc povedený film a Steinmasslová a Plodková to vystřihly neuvěřitelně dobře. Film má mistrné zvraty. Smekám. Když si člověk uvědomí o jaká témata se otře... pak smekám ještě jednou.Všichni hráli uvěřitelně a úžasně. I vyšetřovatelé i veterinář i ženy jeho života :-) :-)
Kôň (2022)
I já chci svého koně :-) :-) :-) :-)
Poslední propadne peklu (1982)
K tomuhle filmu jsem musela dozrát. A musím říct, že je skvělý. Ivan Vyskočil a Míša Kudláčková jsou excelentní :-) Hudba, písničky, zápletka, lehká pohádkovost, napětí. Temná strana chamtivosti, bezcitnosti. Světlou stranou je obyčejně neobyčejný lidský soucit a vzájemnost. Chamtivost Vám zatemní mozek, ale jen málokdo se umí z jejich osidel vymotat a osvobodit. Těm dvěma... Magdalénce a Matoušovi se to povedlo :-)
Pyšná princezná (1952)
V zemi krále Miroslava jsem vždycky chtěla žít. Pyšná princezna je prostě opravdová pohádka se vším všudy. Teda kromě čertů, bludiček a čarodějnic. Všechna pohádkovost je v kouzelném příběhu, dobrodružství dvou zamilovaných a vtipu, který celou pohádku doprovází. Tahle klasika doufám nikdy z vánoc nezmizí ....:-)
Bílá paní (1965)
Tak to nemělo chybu. Tohle je absolutně nadčasový film. Dát toto dohromady jako příběh... smekám klobouček :-) Já bych řekla dokonalost sama :-)
Synové hor (1956)
Tak to bylo něco úžasného. V tom filmu bylo všechno. Naděje, napětí, přátelství, odhodlání... těžký život horalů. kteří milují místo, kde žijí. Sonda do více než sto let nazpět... kdy sedáme k jednomu stolu s chudými tkalci, proháníme se po podkrkonošských lukách a uvědomujeme si, že výhra.... byl jen obrázek nazeď a přesto Ti lidé závodili. Oproti dnešku.... to byl záááázrak :-)
Ghost Rider 2 (2011)
bože to čo bolo toto????? :-(
Cesta do tmy (2023) (TV film)
No, dala jsem tomu šanci a nelitovala. Příběh bolesti až na dřeň kosti. Jinému by už bylo třeba vše jedno, ale bolest opravdu umí lidi dohnat k různým činům. A to jak je náš prohnilý, benevolentní systém nastaven je tady přesně vykresleno. Policie svázané ruce, rodiny svázané ruce. Jen hajzlíci a drzí, ve všem ostřílení lumpové si je mnou. Já bych se vůbec nedivila, že lidé... kteří již nemají co ztratit... by udělali totéž. A ano... na přepadení české banky to bylo dost naivní, ale kdyby to dělali amíci, francouzi tak jim to kritici zbaští i s tou kamerou. Za mě dobrý....