Recenzie (847)
Mačacie oko (1985)
Všetko také nereálne a to i na Kinga. Prvá poviedka sa pozerať dala len jej koniec bol akoby ustrihnutý, druhú som predtým počul ako mp3, preto takto spracovaná poviedka, nemala akoby ani napätie, atmosféru len sa chcela odšuchtať dokonca, to bolo slabé. Posledná poviedka? Absolútna ujovina.
Úsmev (2022)
Tak toto ani náhodou. Dej stupidný, hercov zháňali asi niekde v pomocnej škole. Klasický bleklivák, normálne bežných Američanov začínam ľutovať.
Vražda v divadle (2022)
A že to bude nejakádetektívna komédia v starom Londýne a ono to bola povinná multikuti sračka s prvkami mítu. O deji sa radšej ani nevyjadrovať.
Deadstream (2022)
Aj zaujímavé, aj nudné. Chvíľku tak, chvíľku. Avšak pozerateľné.
Terrifier 2 (2022)
Táto sračka by si nič iné ako odpad nezaslúžila, bez nejakého deja, gore veľmi veľmi lacné, ale nádherný zadok Lauren LaVera to dostal na dve hviezdičky. Inak absolútne nič.
610 metrů nad zemí (2022)
Ako slušne to začalo, tak sa to po chvíľke zvrtlo a už sa to viezlo. Nelogičností na kvadrát, ozaj hlúpy naivný dej, veľa času sa čakalo, asi na Godota. Stručne zhrnuté, blbosť.
Scare Me (2020)
Desná sračka, horor ani omylom. Že to bolo humorné, milé? Samé sexistické rasové narážky na bielych chlapov. Černoško bol samozrejme OK. A pani vyzerala skôr ako transvestita. Samozrejme všetci hulili, brali kokain, úplná normálka. Bezduchosť z toho priam sálala. Ale bolo to tak "progresívne"
Zákony pohybu (1978) (seriál)
Ako sa stal hlúpy Jano napokon kráľom a kraľuje tam hádam dodnes. Síce reálne vykreslená doba, ale tá nádej, že stačí kúzelný prútik a nastane už len raj na zemi je des. A všade všemocná, spravodlivá a všetkými milovaná a rešpektovaná partaj.
Pozor, je ozbrojen! (1984) (TV film)
Napínavé ako gate
Racek má zpoždění (1950)
Šitík ako vyšitý. Keby aspoň herci hrali, ale všetci do jedného ako toporné drevá.