Recenzie (15)
Bright (2017)
Skvělý nápad, nevyužitý potenciál. Škoda.
Nebe peklo Lucie (2017) (TV film)
scénář a režie: Lucie Bílá
A potom sme plávali (2014)
Příběh o tom, jak se britská verze verze Pata a Mata rozhodla převeslovat Indický oceán, aniž by věděli, co je to GPS, nebo, že světlice se má střílet do vzduchu :)
Psycho II (1983)
protože "já už lidi nezabíjim"...
Pamiatkári (2014)
Co dělat s filmem bez děje? Hodíme tam spousty nesmyslenejch dojemnejch scén, snad si toho divák nevšimne.. škoda, památkáři byli jinak celkem sympaťáci.
Klauni (2013)
už ani nevím jak, ale na monitoru počítače se mi objevil trailer ke klaunům..a já byl nadšen, musel jsem to vidět..viděl, a nadšení přetrvává, film ani trochu nezklamal. Původně jsem dal čtyři, ale jelikož to od doby promítání, což jsou plus mínus tři týdny, nemohu dostat z hlavy, zvyšuji na plný počet. Hodně pomalý začátek, člověk se nepopadá za břicho, díry ve scénáři, ale má to prostě ONO, co mi sedlo jak hrnec na prdel...HERCI MUSÍ HRÁT...TO JE TEN SMYSL..
Walk the Line (2005)
Při sledování tohoto snímku bylo fajn, že jsem o J. R. Cashovi, kromě povrchní znalosti jeho tvorby, vlastně nic moc nevěděl. A tak i přesto, že byl film možná až zbytečně dlouhý a nic moc se tam vlastně nedělo, jsem byl celou dobu v napětí jak to dopadne, jestli Johnny skončí s June a jak dlouho jim to vydrží, nebo se předávkuje těma svejma pilulema. Happy end mi nevadí, je-li to podle skutečné události..:) 70%
Hlava-22 (1970)
Zvrácený svět Josepha Hellera. Hodně věcí z knihy bylo vypuštěno, jinak by to ani nešlo. Na druhou stranu nevím, jestli bych byl z filmu dvakrát moudrý, kdybych ji nečetl..
Manéž Boleslava Polívku (1987) (relácia)
Plný počet, protože některé scénky jsou nezapomenutelné. A když pak ještě zjistíte, že se jedná z větší části o improvizaci..tleskám.
Diktátor (2012)
Příběh se posouvá na vedlejší kolej, tento snímek totiž vyniká, jak už jsme u Cohena zvyklí, parádními fóry. Zajímalo by mě, kolik lidí, potažmo národů urazil tentokrát. Tomuto muži není nic svaté, naštěstí :)