Posledné recenzie (5)
V ako vendeta (2005)
Po přečtení komiksu jsem přidala hvězdu ... myslím, že to je velmi dobře zpracované, vzhledem k předloze.
Tron: Dedičstvo (2010)
TRON mě překvapil ... čekala jsem klasickou Disneyovku a ono je to mnohem víc! Tenhle film má (měl) potenciál, kazí ho ale otřepaný příběh. O tom, jak hlavní hrdina ztratil otce, zase nalezl a nakonec zachránil svět už jsme viděli dost ...
Ponyo z útesu nad morom (2008)
Tentokrát mě můj milovaný Miyazaki zklamal ... jsem zvyklá, že jeho filmy úplně nepochopím, že se občas neorientuji a že se naprosto zamiluji do postav a to i do těch (skoro)záporných. Ponyo je ale spíš takový barevný kolotoč, který vás po těch zhruba 100 minutách vyhodí a vám nezbude nic, než zamotaná hlava a pocit nepochopení .... jako pohádka pro děti je to ale skvělé. Jinak to skvěle vystihuje Darren a kinej.