Posledné recenzie (5)
Uzumaki (2000)
japonská bieda, s chabým začiatkom, pomerne pekne sa stupňujúcou sériou podivností, prerastajúca do patetickej absurdity. nedá sa odoprieť pekná kamera a psychadelické frky, príjemne bizarné obrázky. Najkrajšou časťou filmu bola pre mňa posledná kapitola s výbornou hudbou, ale jedna kapitola film nerobí
Růžoví plameňáci (1972)
film, ktorý diváka svojimi farbami, postavami a kecami, dovedie k uznaniu, že mať dve tehotné ženy v pivnici, oplodnené zamestnancom, je v skutku celkom vtipný biznis.
[Rec] 2 (2009)
jednotka bol fakt výborný horror, v ktorom jemný náznak spirituality bol akceptovateľný. v REC2 sa krestanska tematika rozrastá do absurdných proporcií, urážajúcich moderného sekulárneho diváka. kňažské superschopnosti by sa určite nechytali na vírus, alebo enzým (tvorcovia evidentne nemajú jasno v terminológii a princípoch molekulovej biológie) v jednotke a tak to chlapci čo píšu scenár dohnali k hľadaniu vakcíny proti diablovi, jéé. svetlým bodom bola Manuela Velasco a jej emancipovanosť v závere.)