Recenzie (78)
Ink (2009)
Vždy som verila že existuje niečo viac, niečo silnejšie, niečo nad nami... a presne takto by to kľudne mohlo vyzerať. Podobný film som ešte ani nevidela!
Trhák pána Bowfingera (1999)
Dve slová - tehotný dážď... Na to aká je to kravina to bolo celkom vtipné ;)
Sérioví vrahovia: Skutoční Hannibalovia Lecterovia (2001)
Moje prvé stretnutie s masovými vrahmi v tomto dokumente dopadlo vynikajúco... Bude to znieť úchylne, ale hviezda dole za to že by to chcelo viac... viac faktov, podrobností, detailov a reálnych záberov tých zvrátených beštií a ich pokusov o sebauspokojenie a sebarealizáciu medzi ľuďmi (živými či mŕtvymi). Záver tohto stretnutia ma však zaujal natoľko, že si pozriem viac podobne orientovaných filmov: "Lidi můžem vycvičit, jak se chovat při stretnutí s masovým vrahem, ale stane se-li Vám to doopravdy, je po všem..."
Tieň zabijaka (2005)
Nečakane dobrý film, avšak hviezda dole za to, že popri skvelých napínavých scénach tam bolo na drámu príliš veľa sexu. Pripadala som si ako pri sledovaní ktoréhokoľvek českého či slovenského filmu...
Rituál (2006)
Tak pri tomto filme som sa nestačila čudovať.... Nicolas Cage prečo?!!?
Šepot smrti (2007)
Neviem presne povedať čo konkrétne bolo na tomto filme také zlé, asi zo všetkého niečo... Dve hviezdičky za pár svetlých, teda pardon temných chvíľok a chlapca z ktorého očí vážne nepozeralo nič dobré.
V reťaziach (2006)
Perfektná originálna snímka, ktorá ma zaujala už úvodnými titulkami s hereckým obsadením (potešil ma aj slušný herecký výkon Justinka Timberlaka ;) ). V celom filme nebola ani minútka nudy či dopredu predvídateľné situácie, skrátka celých 115 minút bolo nabitých filmovými zážitkami na úrovni. Som rada že som prepla program akurát vo chvíli keď sa začínal tento film :)
Niečo nové (2006)
Pekná, romantická snímka zobrazujúca trošku iný pohľad na rasové predsudky, tentokrát z tmavšej strany populácie.
Sheena, kráľovná džungle (1984)
Ten film je snáď zlý vtip! Tarzanka, ktorá vytiahne nohou chlapa na strom a erdžiaca zebra nápadne sa ponášajúca na koňa :D Och môj bože!!! Ako tomu niekto môže dať čo i len jednu hviezdičku?!?
Statočné srdce (1995)
Milujem Škótsko a milujem tento dojímavý príbeh o čistej odvahe a láske. Prekrásny soundtrack milujem tiež, lebo milujem zvuk gájd. Milujem - to je asi to pravé slovíčko pre tento film ♥