Recenzie (91)
Hellboy: Kráľovná krvi (2019)
vůbec jsem nepochopil, proč vlastně tenhle film po předchozích Hellboyích vznikl. Že nenavazuje, zcela OK, je několik verzí Spider-mana a je to OK. Jenže tohle je pro mě jedno velké zklamání...
X-Men: Dark Phoenix (2019)
S Marvelem to jde z kopce...
Nepřesaditelný! (2017)
4 hvězdičky. Protože téma je tak zajímavé a z dokumentu to sálá, že by se dalo dát i 5. 4 hvězdičky, protože v dokumentu jsou momenty, u kterých nevěřícně kroutím hlavou, co tam vůbec dělají, a mám chuť jít s hodnocením níže...
Avengers: Endgame (2019)
Po zážitku z Infinity War, kdy po filmu lidé mlčky opouštěly Kino, jsem se těšil na Endgame jako malý kluk. A... velké zklamání. Pro mě tuctovka...
CBGB – Kolíska punku (2013)
Ne že bych byl zklamaný, podíval jsem se na to rád, ale CBGB by si zasloužil i nějaký "špinavější" film...
Equalizer 2 (2018)
Jak řekl @MrHlad: "Denzel Washington přináší s dvojku Equalizera do kin přesně to, co se dalo od filmu čekat." A nečekal jsem nic moc. Povedlo se!
Kniha prežitia (2010)
Když jsem viděl film poprvé, byl jsem nadšen. Ale o pár leta pár postapokalyptických i "křesťanských" filmů později musím říct, že tři hvězdičky jsou jen za nápad. Jinak bych ještě jednu ubral...
Alibi na mieru (2017)
Super Béčková (nebo Céčková?) komedie.
Baby šéf (2017)
Přiznám se, dal bych tak ** max ***. Jenže děti už se dlouho tak nenasmáli, a to je trochu víc než objektivní hodnocení.