Obľúbené filmy (10)
Muž, který sázel stromy (1987)
knihu jsem nečet, ale tenhle film dokáže měnit životy! tomu věřím...
Útek do divočiny (2007)
najde se někdo, kdo by takovýto příběh nechtěl prožít? (se vším všudy...)
Zanechať Las Vegas (1995)
musel jsem se držet abych nevypl televizi, jak to drásalo mé emoce... skvělé!
Ostrov (2006)
Život je krásny (1997)
Stíny horkého léta (1977)
Kouř (1990)
je až neskutečné, že možná nejlepší (nejenom?) českou komedii ještě nezná úplně každý...
Brat Slnko, sestra Luna (1972)
Trainspotting (1996)
Medzi mužom a ženou (2005)
Ten formát mě zezačátku šíleně sral, pak jsem si zvykl, pak mě to místy bolelo, a pak jsem byl nešťastný že už je konec. Nešťastný zůstávám.