Recenzie (299)
Wish I Was Here (2014)
ak by mi niekto popisoval obsah tohto filmu tak by som len gulala ocami a vravela si debilina paradoxne sa na to vsak velmi dobre pozeralo a zbytocne to nezmykalo slzy aj v situaciach kde by som to cakala ..
Ako vycvičiť draka 2 (2014)
nuda ... zlee
Žádost o ruku (2012)
chcelo by to sympatickejsiu hlavnu postavu .. a ked uz kresli tak prosim nie ilustracie do slabikara lebo ta vystava to bolo nieco ...
Interstellar (2014)
obraz nad obsahom a logikou tuto vitazi na plnej ciare a aj ked je to ozaj zazitok pozerat keby mi dokazali vypnut rozum na tri hodiny mozno by sa mi to aj pacilo .. + jedine co je na filme nepochopitelne je ako je mozne ze mohli za nieco s tak slabym pribehom vyhodit tolko penazi SPOILER minusova hviezda za to ze hathaway neumrela PS: komu sa pacil tento film ZOMRI
Veronica Marsová (2014)
+2 hviezdyza to ze to je veronica mars :) ak nemate radi serial film nepozerajte ... pripad hodny tak jedneho dielu a ani to na co vsetci cakali .. mi neprislo dost uspokojive no kazdopadne potesilo ..
The Mindy Project (2012) (seriál)
sexy doktor, hlboko zraneny sarkasticky doktor a mlada romanticka ktora vela rozprava nema idealne BMI a ma kopec casu na to aby stretavala chlapov chodila na party a nejakym vysetreniam sa venuje asi tak 0,5% casu v serialy, ma obrovsky byt v new yorku a je to super vtipne “I hooked you up with Ronaldo!” “Your garbage man? He was smokin’ hot, but he was a little pretentious. A little too well-read, if I may say that.” update: po 2 dnoch a dvoch seriach zvysujem hodnotie na 5* a kto to vzal pri prvych epizodach odporucam pri tom zostat .. pokial ste teda zena :)
Dávam tomu rok (2013)
kazdy si uz zvykol na absolutne nerealne dejove linie a vyvrcholenia romantickych komedii no toto ma priam nastvalo ...nielen koniec ale aj spravie postav aa absolutne otravna anna faris ktora aj v slusnom prevedeni posobi ako slapka .. +velmi malo vtipnych scen na komediu. idem si dat nanuk
Veľká svadba (2013)
s dobrou spolocnostou a drinkom sa dobre nasmejete .. objektivne posudenie 0 bodov
Turbo (2013)
keby ze mam 5 rokov by som sa urcite velmi zabavila :) ale co je ovela viac super je hra!!!omg!!!
Bling Ring: Ako VIP-ky (2013)
vyborne povrchny film o dokonale povrchnych ludoch