Recenzie (33)
Tron: Dedičstvo (2010)
Dosť ma to sklamalo. Hudba perfektná, svetielka svietili ale nudil som sa.
The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon (2008)
...and again...and again...and again celkom pobavilo ale mohlo to byť kratšie
The Butterfly Effect 3: Revelations (2009)
"Keď to nejde, dáme tam veľa krvi." Sklamanie, veľké sklamanie.
Machete (2010)
Bolo to tak úžasne zlé, že si to tie 4* jednoducho zaslúžilo.
Terror Firmer (1999)
Vraj to najlepšie (v tomto prípade to znamená skôr najhoršie) od Tromy. Na mňa bol ale až príliš zlý.
Darwinove ceny (2006)
Originálne nápad ale absolútne postrádajúci akýkoľvek príbeh či zápletku. Je to len zopár poskladaných príbehov spojených povrchnými dialógmi hlavných postáv.
Prázdniny v Ríme (1953)
RH bol môj prvý film s Audrey a navždy preto zostane v mojom srdci zapísaný. Hodnotím ho neobjektívnymi piatimi hviezdičkami, lebo keď sa zahľadíte do jej obrovských očí, objektivita sa stráca.
Šimijé (2005)
Jedna * za Stana Dančiaka. Inak by bol odpad. Neviem, čo ma malo na tomto zaujať.
Sudkyňa Hatchettová (2000) (relácia)
Ako zábavný program dobré, ale brať to seriózne asi mi zhorí mozog.
Romanovo impérium (2007) (seriál)
Pozeral som to len kvôli Montserrat, takže som tých 6 častí nejak prežil. Malo to síce aj dobré momenty ale bolo ich príliš málo. Plusy: Montserrat, Chris, občas dobrý vtip Mínusy: veľmi silený humor, často zachádzajúci až do extrémov Rozhodoval som sa medzi 2 a 3*, nakoniec som dal 3.