Recenzie (454)
8. míľa (2002)
Moje pubertalni sestricka mi pomohla odhalit Eminema - je dobrej!
Proč? (1987)
Takova je (byla?) realita.. A Sparta je buzerantu parta.. i JA fandim Slavii..
Nebezpečná rýchlosť 2 - Zásah (1997)
PROC???
Princ a Večernica (1978)
Proste to miluju!!!
Príbeh Alvina Straighta (1999)
Bylo to hezky, ale bylo to pochopitelny, proto jen za tri*. A myslim, ze jsem ke konci usinala..
Prežiť (1993)
Mrazi me z toho filmu jeste ted...
Pretty Woman (1990)
Ha, ha, ha, romantika za padesat.. To fakt nesmim.. A navic to takhle v zivote proste nechodi :o))
Prepadnutie v Pacifiku (1992)
Normalne mam akcni filmy rada, ale nesmi se v nich vyskytovat tohle priblblo, co vypada jak vytesanej z kamene...
Predátor (1987)
Pamatuju si, ze jsem z toho byla kdysi hodne odvazana. To uz je let... Pro me Arnold = Conan..
Prci, prci, prcičky (1999)
Vyborne jsem se bavila, ale radsi mam "Hele vole kde mam karu". Mozna jsem uchyl.. A dal...??